Gå til innhold

Oktoberfest 2011 - Bykatt - Voigtländer 25mm f/0.95 Nokton


Anbefalte innlegg

Dekket på til to... Forventninger til mat? drikke? ... hmmm :hmm:

 

;) Herlig bilde forøvrig :)

Takk! Tolker det som at jeg har klart å skape en stemning i bildet. :)

 

Vet ikke hvor godt jeg liker grønnskjæret. Men du har fått en enkel og god komposisjon. Ser at det er store forventninger, lurer på til hva...

Takk for kommentar! Usikker på hvor grønnskjæret kommer fra selv. Bildet er så vidt jeg husker ganske lite fikset på, men burde kanskje redigert det vekk, ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den så eksotisk ut, men det var da stusselig med børst i den ;)

 

Forventninger er lekker? Hva var forventningene? Maten? En date? Noe annet? Liker bilder som stiller spørsmål.

Takk! Flott at dere bruker hodet, folkens! :)

 

Drikken smakte faktisk helt... forferdelig. Og ikke noe promille å døyve smaken på heller. Men eksotisk var det.

Lenke til kommentar

Drikken smakte faktisk helt... forferdelig. Og ikke noe promille å døyve smaken på heller. Men eksotisk var det.

Er vel en slik britisk "aquired taste", slik som marmite. Kjøpte en flaske av det der på Jacobs en gang - det ble med den ene gangen. :)

 

(Dessuten har de en god del varianter fra danske Søbogaard som smaker mye bedre uansett.)

Lenke til kommentar

Drikken smakte faktisk helt... forferdelig. Og ikke noe promille å døyve smaken på heller. Men eksotisk var det.

Er vel en slik britisk "aquired taste", slik som marmite. Kjøpte en flaske av det der på Jacobs en gang - det ble med den ene gangen. :)

 

(Dessuten har de en god del varianter fra danske Søbogaard som smaker mye bedre uansett.)

 

For ikke å snakke om alt det møkkaølet de lager i Storbritannia. Stakk innom en øl-festival i Aberdeen en gang jeg var der. Men det meste var usmakelig søtt skvip eller så var det øl med wiskey.

 

Nei takke seg til Plzner øl...

Endret av Epp
Lenke til kommentar

Drikken smakte faktisk helt... forferdelig. Og ikke noe promille å døyve smaken på heller.

Hmm. Det kan jo være opptil 5 promille i følge etiketten. Men det er kanskje for lite hvis det smakte så grusomt ille. Har aldri sett noe liknende, men jeg har ikke gått glipp av noe rent smaksmessig forstår jeg.

Lenke til kommentar

Stilig...likte fargene jeg. :yes:

Takk. Noen ganger har jeg behov for å prøve sånne nye ting, men jeg blir ofte skuffet. ;)

 

Er vel en slik britisk "aquired taste", slik som marmite. Kjøpte en flaske av det der på Jacobs en gang - det ble med den ene gangen. :)

 

(Dessuten har de en god del varianter fra danske Søbogaard som smaker mye bedre uansett.)

Godt å høre at du også har god smak! ;) Så du sier at dette er et kjent produkt fra flere produsenter... :blink:

 

Ser unektelig litt eksotisk ut den der ja.. Flott skarphet i dårlig (?) lys, ellers ørlite mørkt kanskje?

Japp, forsåvidt enig, ja. Litt sløv i postprosessingen om dagen.

 

Hmm. Det kan jo være opptil 5 promille i følge etiketten. Men det er kanskje for lite hvis det smakte så grusomt ille. Har aldri sett noe liknende, men jeg har ikke gått glipp av noe rent smaksmessig forstår jeg.

Tenk deg en hostesaft som er tilsatt urter og andre naturmedisin-remedier normalt beregnet for utvortes bruk, og la det gjære i fuktige omgivelser, så nærmer du deg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...