Thad Castle Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Skal til New York i høstferien, og lurer på om noen har gode forslag til garderoben min. Er 16 år gammel og vil si at jeg har en ganske "normal" klesstil. Jeans og t-skjorter (gjerne piqueter) er noe jeg vanligvis går i. Så lurte på om dere visste om noen butikker på Manhattan som burde besøkes (rekker ikke å dra utenfor Manhattan ettersom det bare er en langweek-end). Budsjettet er jo ikke enormt, så type Louis Vuitton prisklasse er uaktuelt, men type abercrombie prisklasse burde gå fint Takker for all hjelp Og dersom noe ikke er spesifisert ordentelig etc. så beklager jeg det, men dette er første gang jeg besøker denne delen av forumet Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Om du liker Abercrombie har vel de butikk i Manhattan-området? Nå har ikke jeg vært i akkurat den, men butikkene deres pleier jo å være en opplevelse i seg selv, og er ikke noe vi har her til lands så vidt jeg vet. Finnes nok langt finere butikker i byen, men er jo noe man kan stikke innom om man får tid Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Jo hadde tenkt å stikke innom Abercrombiebutikken, men er det noen andre spennende butikker i området rundt central park som dere har personlige erfaringer med? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Dropp Abercrombie. Det er USAs Jack & Jones. Stikk innom J. Crew. De har en ganske stor butikk i senteret på Columbus Circle, som ligger rett ved central park. Hvis du tar t-banen dit går du av rett ved inngangen. Herreavdelingen ligger i 3 etg hvis jeg ikke husker feil. De har også en butikk 4-5 kvartaler eller noe i den duren nedover 6th ave og en på madison ave. Tror det var den på 6th jeg var innom av de to. For denim er Blue in Green i Soho tingen. Endret 2. oktober 2011 av thrice Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Dropper nok ikke abercrombie. Har lyst til å ta en titt, og har lovet å bringe med hjem ting derifra. Men skal sjekke ut J. Crew (ligger rett ved hotellet mitt gant jeg ut). Blue in Green blir muligens litt for langt unna (lang week-end), men hvis jeg får tid skal jeg ta en titt. Tusen takk Noe annet som burde prøves? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå