Gå til innhold

Klær i New York (Manhattan)


Anbefalte innlegg

Skal til New York i høstferien, og lurer på om noen har gode forslag til garderoben min. Er 16 år gammel og vil si at jeg har en ganske "normal" klesstil. Jeans og t-skjorter (gjerne piqueter) er noe jeg vanligvis går i. Så lurte på om dere visste om noen butikker på Manhattan som burde besøkes (rekker ikke å dra utenfor Manhattan ettersom det bare er en langweek-end).

 

Budsjettet er jo ikke enormt, så type Louis Vuitton prisklasse er uaktuelt, men type abercrombie prisklasse burde gå fint :)

 

Takker for all hjelp :) Og dersom noe ikke er spesifisert ordentelig etc. så beklager jeg det, men dette er første gang jeg besøker denne delen av forumet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du liker Abercrombie har vel de butikk i Manhattan-området? Nå har ikke jeg vært i akkurat den, men butikkene deres pleier jo å være en opplevelse i seg selv, og er ikke noe vi har her til lands så vidt jeg vet. Finnes nok langt finere butikker i byen, men er jo noe man kan stikke innom om man får tid :)

Lenke til kommentar

Dropp Abercrombie. Det er USAs Jack & Jones. Stikk innom J. Crew. De har en ganske stor butikk i senteret på Columbus Circle, som ligger rett ved central park. Hvis du tar t-banen dit går du av rett ved inngangen. Herreavdelingen ligger i 3 etg hvis jeg ikke husker feil. De har også en butikk 4-5 kvartaler eller noe i den duren nedover 6th ave og en på madison ave. Tror det var den på 6th jeg var innom av de to.

 

For denim er Blue in Green i Soho tingen.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Dropper nok ikke abercrombie. Har lyst til å ta en titt, og har lovet å bringe med hjem ting derifra. Men skal sjekke ut J. Crew (ligger rett ved hotellet mitt gant jeg ut). Blue in Green blir muligens litt for langt unna (lang week-end), men hvis jeg får tid skal jeg ta en titt. Tusen takk :)

 

Noe annet som burde prøves? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...