ErlendAwesome Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Heisann:) Jeg skal kjøpe meg en TV til å ha på hybelen min. Har et budsjett på opptill 4000, men kan strekke meg noen hakk lengre. Jeg kommer til å bruke den til å se film, og spille Xbox. Trenger derfor hjelp til å velge en bra og rimelig TV, da jeg ikke har så mye peiling selv.. Takker for gode svar:) Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Du skal spille, velg da full hd og spill med hdmi om det er mulig over xbox, og hvor mange tommer (") hadde du i hodet? Lenke til kommentar
ErlendAwesome Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Har ikke tenkt så mye på det. Men min 32 og maks 42, i guess. Noe større, så dekker det veggen min helt:/ Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg hadde dratt på Elkjøp og spurt om en Philips 42PFL3606H, jeg kjøpte lillebroren som er akuratt samme tven, bare mindre (32'') for max to mnd siden. (men denne er super for den prisklassen) med ofc hdmi og UBS inngang(er) så du kan se bluray filmer i full hd og game i full hd, og usb for å spille av filmer du har på minnepenn etc. Philips har i tilleg en super kvalitet, vi har en rundt 10 år gammel philips 40'' som funker rått enda, og den ovenfor som jeg nevnte er super i forhold til prisen, anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå