FritidsMoro Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Heisann! Jeg prøvd å lage en lik side som fmylife.com, og håper dere synes at jeg har vært flink. Hva synes dere om nettsiden min ? Er dette noe du har glede av å bruke, og kommer du til å besøke min nettside slik som den ser ut nå ? Er det noen du ville ha forandret ? Håper dere kan gi meg gode tilbakemeldinger, men at vi holder en hyggelig tone. Nettsiden heter FritidsMoro, men skal snart forandre det navnet. Dette er en nettside hvor folk kan klage over ting som har skjedd i løpet av dagen. FML betyr: Fuck my life. Det er ment som underholdning, og håper dere blir underholdt der. Ta en titt da vell Min nettside: http://www.fritidsmoro.com/ Lenke til kommentar
FritidsMoro Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Ingen som har noen meninger her om min nettside ? Lenke til kommentar
Tom_ Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Joa, det er lørdag kveld Lenke til kommentar
FritidsMoro Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Hva mener du med det ? Lenke til kommentar
etse Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hva mener du med det ? at aktiviteten er noe lavere. Første jeg kan si er, forferdelig bakgrunnsbilde. VELDIG forstyrrende. Fikk meg til å lukke siden med en gang. For det første er bakgrunnen VELDIG forstyrrende. Den stygge lyseblå fargen er og veldig skarp og gjør vondt å se på. Spesielt når det er så mye av den. Teksen på siden går i ett med bakgrunnen. Spesielt i toppen. Umulig å lese ting. Bytt bakgrunn på siden din først og fremst, for ser ut som den er helt ok om den hadde hadde en brukbar bakgrunn. Lenke til kommentar
FritidsMoro Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Sånn nå har jeg forandret bakgrunnen. Hva synes du om det nå ? Endret 2. oktober 2011 av FritidsMoro Lenke til kommentar
FritidsMoro Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Vet noen hvordan man legger til Facebook social plugins ? Lenke til kommentar
FritidsMoro Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Noen som vil sammerbeide med meg om nettsiden min ? Kontakt meg på [email protected], eller skirv her i dette innlegget. ! Det er en gøy jobb som hobby, vist du liker å holde å styre nettsider. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Minus: - Dårlig bakgrunnsbilde - Footerbaren som popper opp er veldig forstyrrende og høyst unødvendig - Lite kontraster - Søket ser manplassert ut og er lite - Litt kjedelig design på "boksene" med historiene Pluss: - En god del funksjoner - Lett å skjønne - Til dels oversiktelig Seriøst, fjern den jævla footerbaren. Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Logoen ser rimelig word art ut, og man kan stemme på begge alternativene. Ellers er det bra. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Enig med DL. Husk hvordan det gjennomsnittlige norske mennesket leser, overskriften gir fort et dårlig inntrykk på hele siden. Lenke til kommentar
FritidsMoro Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Nå har jeg forandret på alt dere har kommentert ! Hva synes dere nå ? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Stenges da bruker reklamerer for eget nettsted.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg