Gå til innhold

Ønsker tilbakemeldinger om min FML nettside

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg prøvd å lage en lik side som fmylife.com, og håper dere synes at jeg har vært flink. Hva synes dere om nettsiden min ? Er dette noe du har glede av å bruke, og kommer du til å besøke min nettside slik som den ser ut nå ? Er det noen du ville ha forandret ? Håper dere kan gi meg gode tilbakemeldinger, men at vi holder en hyggelig tone. :)

Nettsiden heter FritidsMoro, men skal snart forandre det navnet. Dette er en nettside hvor folk kan klage over ting som har skjedd i løpet av dagen. FML betyr: Fuck my life. Det er ment som underholdning, og håper dere blir underholdt der. :) Ta en titt da vell :)

Min nettside: http://www.fritidsmoro.com/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva mener du med det ? :)

at aktiviteten er noe lavere.

Første jeg kan si er, forferdelig bakgrunnsbilde. VELDIG forstyrrende. Fikk meg til å lukke siden med en gang.

For det første er bakgrunnen VELDIG forstyrrende.

Den stygge lyseblå fargen er og veldig skarp og gjør vondt å se på. Spesielt når det er så mye av den.

Teksen på siden går i ett med bakgrunnen. Spesielt i toppen. Umulig å lese ting.

Bytt bakgrunn på siden din først og fremst, for ser ut som den er helt ok om den hadde hadde en brukbar bakgrunn.

Lenke til kommentar

Minus:

- Dårlig bakgrunnsbilde

- Footerbaren som popper opp er veldig forstyrrende og høyst unødvendig

- Lite kontraster

- Søket ser manplassert ut og er lite

- Litt kjedelig design på "boksene" med historiene

Pluss:

- En god del funksjoner

- Lett å skjønne

- Til dels oversiktelig

Seriøst, fjern den jævla footerbaren.