Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kommer ikke over han

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ved å blokkere han på nettsamfunnene vil du heller ikke se at han skriver til andre. Du har tatt et valg som du må stå for. Ikke se deg tilbake. Det er greit å bry seg om folk, men ikke la det ødelegge deg. Jeg var fremdeles glad i eksen etter at det ble slutt etter mange år, men nå driter jeg i henne.

Lenke til kommentar

har han fortsatt følelser for deg, og du føler at du gjorde en feil da du slo opp, vil det ta veldig lang tid å komme over han, spesielt etter et langt forhold. Hadde jeg vært deg ville jeg tatt en prat med han om evt å prøve igjen. Bedre å angre på noe man gjorde eller ikke gjorde.

Lenke til kommentar

Det fungerer ikke å prøve igjen. Den tvilen hun har utvist ved å faktisk gjøre det slutt glemmer man aldri. Det vil komme opp igjen ofte seinere. Og sikkert bli et argument for han i det han dumper hun seinere. Ikke lurt. Hun kan angre alt hun vil. Det å faktisk gjøre det slutt forsurer forholdet til den personen for alltid.

Lenke til kommentar

Jeg innså at han ikke var så snill som jeg trodde.

Hva legger du i dette?

Ingen er "så snill som man trodde" når man har vært i ett forhold en stund. Man er alltid tolerant, snill og god i begynnelsen av ett forhold, og etterhvert som man blir bedre kjent så vil de andre sidene også komme frem.

Det er jo tydelig at det er noen følelser her, og det er viktig å huske at man aldri vil finne en partner som oppfører seg perfekt til enhver tid, det ser man kun i Disney filmer og i eventyr.

Lenke til kommentar

virker på meg som om du egentlig vil prøve igjen, det du virkelig vil, men holder inne den tanken. Har vært med ei jente som tenkte slik som du gjorde, hun kom tilbake til meg og angret seg veldig på at hun gjorde det slutt. Nå vet ikke jeg hvor alvorlig situasjonen ble før dere gjorde det slutt, men hadde jeg vært deg ville jeg tenkt på de beste stundene og hvorfor det ble slutt. Elsker han deg angrer han helt sikkert på det som skjedde og er villig til å forandre seg på det/seg for din skyld.

Uansett så ikke lur deg selv.

Lenke til kommentar

Jeg gjorde det slutt fordi jeg ikke ville fortsette å bli slått.

Det er ikke noe eventyr og prinsesse greier jeg er ute etter. Bare å føle at noen er glad i meg. Jeg vil ikke være i et sånt forhold. Men jeg har følelser for han, og jeg kan lett tilgi han. Men, som sagt, så vil jeg ikke ha det sånn. Litt komplisert, kanskje.

Lenke til kommentar

Jeg gjorde det slutt fordi jeg ikke ville fortsette å bli slått.

Det er ikke noe eventyr og prinsesse greier jeg er ute etter. Bare å føle at noen er glad i meg. Jeg vil ikke være i et sånt forhold. Men jeg har følelser for han, og jeg kan lett tilgi han. Men, som sagt, så vil jeg ikke ha det sånn. Litt komplisert, kanskje.

Ikke komplisert i det hele tatt, glem fyren. Ingen fortjener å bli slått, det er helt uholdbart.

Selvom han lover å feks aldri slå igjen, så kan det ende tragisk dersom han gjør det alikevel. Det er alltid tungt når forhold tar slutt, det kan vare lenge, men jeg lover deg at det går over til slutt.

Du, som alle andre fortjener en partner som respekterer deg og behandler deg godt.

Ta tida til hjelp, du finner en bedre fyr for deg etterhvert.

Lenke til kommentar

da skjønner jeg problemet. Vold i et forhold hører aldri hjemme.Da har du to valgmuligheter. Det ene er å tilgi han. Gjør du det kan du også velge å gi forholdet en ny sjanse. Men gjør du det er muligheten der for at du blir slått igjen. Jeg kjenner ikke eksen din, men er dette noe som har gjentatt seg gang etter gang, gjenspeiler det ofte personligheten. Da ville jeg tilgitt han og kuttet kontakten helt med han.

Det andre valgmuligheten er å ikke tilgi han. For meg er det lite her som kan gi gode byggesteiner for et godt vennskapsforhold. Da ville det beste være å glemme fyren og tenke på alt annet enn han. Kan kanskje være lurt å tenkte på det vonde som dere opplevde sammen, kan gjøre ting lettere for deg, gjorde det for meg i alle fall.

Lenke til kommentar

Tilgi har jeg ingen problemer med. Men han har ikke sagt unskyld. Det er vel det vanskeligste. Han har lovet å aldri gjøre det igjen et utall ganger, men det er like mye oppspinn hver gang. jeg vil bare sperre han ute fra hodet mitt, men de fleste skjønner nok at det ikke er så enkelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...