Rmatt Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Flott bilde av rosen. Lenke til kommentar
Tug-man Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Ah! Jeg liker godt 15, 16, 17 og 18, selv om 17 var tatt 1. okt De har en god tekstur syns jeg. Lenke til kommentar
JadedGamer Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Takk begge to. 26.10: "It only does less than in America"; detalj fra en DualShock 3 kontroll. Med litt mye støv på - objektet, ikke objektivet Lenke til kommentar
JadedGamer Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 27.10: Det mørkner jo så fort - selv om jeg avspaserer litt fra jobben så er det såpass dunkelt at det ble lite "available light"-fotogradering. Så et lekeapparat med en blå plate og et rødt "gjerde" foran, et godt utgangspunkt for en abstrakt. Skjærer i øynene gjør det også Lenke til kommentar
JadedGamer Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 28.10: Regn om morran så tok ikke med meg kameraet, litt synd for det var fantastiske skyer i lav ettermiddagssol som jeg da ikke fikk bilde av... men rakk å få med meg noe lys før det forsvant: Solnedgang i ISO 800. Bonus: Ser ut som noe helt annet invertert (i Pixelmator): Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Du rakk jo skyene på det vakreste da - klassisk pen solnedgang. Lenke til kommentar
JadedGamer Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 29.10: Fikk jo faktisk gått litt rundt og knipset i dag. Valgets kvaler... men det faller på en råtnende nype som et ikke alt for ofte brukt høstmotiv. Croppet vekk en detalj på bladet over som virket forstyrrende. Det mer "abstrakte" bildet av et murbygg i Oslo får bli en slags "bonus". Lenke til kommentar
JadedGamer Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 30.10: Snart ferdig med måneden; mye bilder i dag søndag (været ble bedre etter regnet i formiddag), dagens bidrag er noe tråd-greier som stod ut fra en eller annen butikk i Oslo, som en slags installasjon nesten. Ble ganske bra med himmelen som bakgrunn, de røde er litt lengre bak så med de gule i fokus ble de litt blurry med en såpass åpen blender. Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Sterk innspurt her. Liker de abstrakte spesielt godt, som dagens, og gårsdagens alternative. Naturbildene også knall. Lenke til kommentar
JadedGamer Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Sterk innspurt her. Liker de abstrakte spesielt godt, som dagens, og gårsdagens alternative. Naturbildene også knall. Takk, da er det bra det er de to motivtypene jeg foretrekker å knipse Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Stilig det siste her, fine linjer i det abstrakte. Lenke til kommentar
JadedGamer Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 31.10: Siste dag, og først nå kjøpte jeg meg en ring-flash - en Sigma EM-140 (for prisen til Canons ring-flash får jeg denne pluss en EF-610 ST om jeg vil). Har prøvd å få den til å virke en stund, men den er ikke særig samarbeidsvillig - eller så er det 50D som den ikke er helt på talefot med, men av og til fyrer den. Dog safer jeg med en bygning fra tidligere i dag som dagens bidrag, og tar heller et flash-bilde som bonus. Så får jeg sjekke mer senere hvorfor den nekter å fyre så ofte jeg ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå