LarZen Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Har et Zotac Nvidia GTX590 kort hvor vifta plutselig går på full spiker for så å roe seg ned til normal igjen, har hatt dette skjermkortet i noen mnd nå og det har ikke gjort slik tidligere. Det har bare skjedd 2 ganger...mens jeg er i windows..husker ikke hva jeg gjorde første gang men nå starta jeg et youtube klipp og da starta den. Noen grunn til bekymring her tro? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 NV kortet går varmt grunnet støv også peiser den på. Det har vært standard med alle NV kort når de får litt alder på seg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Hm...ser rett inn på skjermkortet og det er rent å pent der slik. Rare greier... Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Nå ser du vel ikke rett inn på innsiden av kortet da. Støvet samler seg alltid i bakkant av kjøleribbene og det ser du ikke uten å demontere dritten. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jepp, du vil ikke se støvet som samler seg FØR du demonterer kjøleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå