shadowano Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hei Jeg sliter litt med å finne informasjon om hvordan flashe bios i nyere OS. Har lest at man må ha win98 boot disk for å gjøre det, men hvem i all verden har det tilgjengelig? Er det andre alternativer? Grunnen til at jeg skal gjøre det er fordi windows 7 ultimate kun viser 1 CPU i task manager når jeg har core 2 duo, mens Intel Processor ID Utility henter info om begge prosessorene. I msconfig->Boot->advance får jeg ikke valgt mer enn 1 processor, men alt er avhuket på den siden som standard. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Sjekk med HK produsenten din, noen har eget verktøy i BIOS (ASUS med EZ Flash) andre må ha en DOS Boot disk men fellesnevneren er... ALT står forklart i HK manualen og i FAQen på produsenten sine hjemmesider. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SoftwareDescription.jsp?swItem=MTX-UNITY-I23839 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå