Gå til innhold

Ebay/Amazon hjelp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal du bestille noe mamma og pappa ikke skal vite om nå? :p

Kommer også ann på hvilket fraktselskap den blir sendt med. UPS, DHL osv leverer ofte på døra. USPS feks sender vel via nasjonale postselskaper? Jeg har aldri fått en pakke fra USPS på døra, mens UPS og DHL alltid har levert på døra.

Sendes den med vanlig post (USPS, EMS mail, posten osv), og den koster over 200kr, må du vel ned på postkontoret for å betale momsen og evt tollklareringsgebyr. Og da får du vel også en lapp i kassa.

Lenke til kommentar

Skal du bestille noe mamma og pappa ikke skal vite om nå? :p

Kommer også ann på hvilket fraktselskap den blir sendt med. UPS, DHL osv leverer ofte på døra. USPS feks sender vel via nasjonale postselskaper? Jeg har aldri fått en pakke fra USPS på døra, mens UPS og DHL alltid har levert på døra.

Sendes den med vanlig post (USPS, EMS mail, posten osv), og den koster over 200kr, må du vel ned på postkontoret for å betale momsen og evt tollklareringsgebyr. Og da får du vel også en lapp i kassa.

Spot-on, tusen takk!

Lenke til kommentar

Det sikreste hvis du vil hente det på postkontoret er å velge vanlig fraktmetode. Jeg har fått EMS på døren før, så hvis du bestiller fra USA er USPS Standard Shipping eller Priority Shipping greie alternativer.

Velger du UPS, DHL el.l. er du nesten garantert å få den på døra hvis du ikke er så "heldig" at de ikke har distribusjon i ditt område, da tar posten over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...