Veltins Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hei! Jeg lurer på når jeg bestiller fra ebay eller amazon, hvordan vet jeg om det blir levert på døra, eller om det må hentes på postkontor? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) det fra amazon.co.uk blir levert i postkassa hvis det er plass og hvis det er under 200kr verdi. fra ebay så er det 1 million forskjellige selgere så det varierer. Endret 1. oktober 2011 av 530XD Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Ok, men fra amazon blir det 100% levert på postkontoret hvis det er over 200 =)? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Om det blir stoppa i tollen, og du må betala fortollingsgebyr, må du henta på post ja. Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Men, vet du hvordan jeg skal finne det ut på ebay? Hvordan ser jeg hvilke shipping metoder som lever på hvilke måter osv.. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Du må kontakta selgaren. Sender han pakken som rekkomandert eller som "gift" er sjansen mindre for å bli stoppa. Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg bryr meg ikke om pakken blir stoppet i tollen, jeg vil bare vite om jeg får hentelapp fra posten eller ikke. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Skal du bestille noe mamma og pappa ikke skal vite om nå? Kommer også ann på hvilket fraktselskap den blir sendt med. UPS, DHL osv leverer ofte på døra. USPS feks sender vel via nasjonale postselskaper? Jeg har aldri fått en pakke fra USPS på døra, mens UPS og DHL alltid har levert på døra. Sendes den med vanlig post (USPS, EMS mail, posten osv), og den koster over 200kr, må du vel ned på postkontoret for å betale momsen og evt tollklareringsgebyr. Og da får du vel også en lapp i kassa. Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Skal du bestille noe mamma og pappa ikke skal vite om nå? Kommer også ann på hvilket fraktselskap den blir sendt med. UPS, DHL osv leverer ofte på døra. USPS feks sender vel via nasjonale postselskaper? Jeg har aldri fått en pakke fra USPS på døra, mens UPS og DHL alltid har levert på døra. Sendes den med vanlig post (USPS, EMS mail, posten osv), og den koster over 200kr, må du vel ned på postkontoret for å betale momsen og evt tollklareringsgebyr. Og da får du vel også en lapp i kassa. Spot-on, tusen takk! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Det sikreste hvis du vil hente det på postkontoret er å velge vanlig fraktmetode. Jeg har fått EMS på døren før, så hvis du bestiller fra USA er USPS Standard Shipping eller Priority Shipping greie alternativer. Velger du UPS, DHL el.l. er du nesten garantert å få den på døra hvis du ikke er så "heldig" at de ikke har distribusjon i ditt område, da tar posten over. Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Så usps eller priority shipping = 100% postkontor ? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Så usps eller priority shipping = 100% postkontor ? USPS Standard shipping eller USPS Priority shipping. Forskjellen ligger vel i at standard tar litt lengre tid enn priority. Hvis det kun er de to som er alternativene, så må du nok hente på posten ja. Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Ok, takk for hjelpen, men den sier "Standard Shipping from outside US", det = det går igjennom usps, bare fra utlandet xP? Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Har du en link? Helst ikke x/ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Kjøp fleshlighten din på Kondomeriet, så slipper du sjansen for at mamma og pappa skal finne ut av det Endret 2. oktober 2011 av TMB Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ja, Posten Norge har mulighet til å sende hentenr på sms. Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Hadde jeg kunne kjøpt det på kondomeriet, så hadde jeg gjort det... Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 EMS går det igjennom usps, og burde ikke bli levert på døren? Jeg leste nå at de hadde endret at det gikk igjennom posten. Får jeg svar på dette hvis jeg ringer posten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå