smort1 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Gjennomsiktig!(2) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Både og,mener da du burde kanskje unnlatt å ta med speilingen,her virker den litt for "plastikk". Men en stor forbedring i resten mener nå jeg;) Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Dette ble i mine øyne mye bedre, kan være enig med Jan Erik angående fasaden - ikke lett alltid med kontraster mellom naturen og det urbane. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Både og,mener da du burde kanskje unnlatt å ta med speilingen,her virker den litt for "plastikk". Men en stor forbedring i resten mener nå jeg;) Takker Jan Erik! Enig mht. plasticfeelingen her.... Dette ble i mine øyne mye bedre, kan være enig med Jan Erik angående fasaden - ikke lett alltid med kontraster mellom naturen og det urbane. Takker Tjernshaugen! Ble vel noe bedre ja, men den plasticlooken forstyrrer liksom noe av inntrykket... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg