Gå til innhold

Facebook Timeline personvernspørsmål

N_B

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter omleggingen til Facebook Timeline (for de som har åpnet den), har jeg oppdaget en snodig sak, som jeg vet at hvertfall ikke var slik for et par Facebook-endringer siden:

Folk jeg har lagt til med begrenset tilgang (som er lagt til på "Hide this from:"), som er satt til å ikke kunne se statusoppdateringene mine, kan likevel se alle statusene jeg skrev FØR jeg og vedkommende ble venner på Facebook.

Kan noen med samme type innstillinger prøve å verifisere dette? Interessant å se om dette gjelder alle, eller om det bare er jeg som har klart å kløne til noe.

Beklager om det har dukket opp tråd(er) om dette allerede, prøvde å søke men fant intet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har klikket på den, da jeg ikke var 100% sikker på at alt jeg hadde lagt ut på Facebook fra dag 1 var begrenset til bare venner. Men spørsmålet mitt gjelder innstillinger ovenfor folk som allerede er på vennelista, men som ikke skal se alt.

Nå lurer jeg litt på om jeg, ved at jeg trykket på den der, faktisk gjorde eldre ting (som i utgangspunktet var begrenset til kun noen av vennene mine) tilgjengelige for ALLE vennene mine.

Om noen har Timeline og kan se på profilen sin som andre og se om dette også gjelder dem?

edit: Evt om noen har en løsning for å få skjult disse gamle oppdateringene, for jeg finner det ikke. Alt som er gjort/skrevet ETTER at folkene havnet på vennelista mi er skjult, så det er ikke noe problem.

Endret av N_B
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...