Nerowulf Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Har spilt litt Battlefield 3 beta i nå i det siste. Har da installert Origin, BF3 og ikke minst BETA-driver som Nvidia har sluppet. Etter å ha spilt noen runder, lukket jeg spillet, og satt PC'n i Sleep. Deretter skulle jeg starte opp fra Sleep, og her kommer problemet. Trykker på power-knappen, og alle viftene går for fult (helt vanlig i startfasen). Men skjermen min får ingen signaler (Har sjekket, og dobbeltsjekket at alle kabler sitter). Til vanlig når den når Windows-screen blir viftene kontrollert og nedjustert. Jeg kommer meg aldri dit. Jeg vet faktisk ikke hvor langt PC'n kommer, siden alt er svart. Hadde et lignende problem litt tidligere i dag. Men da funket det å skru den av og på et par ganger (samt skru av PSU). Da jeg kom til Windows inloggingen brukte den lang tid på å "finne" videosignalene virket det som. Samt den måtte jobbe litt lenger enn vanlig. Kjører Windows 7 Trenger dere mer info, så si ifra. PC'n er 3 år gammel og selvbygd. Edit: Etter å ha latt den stå litt uten strømtilførsel, prøvde jeg å starte den på nytt. Og nå fungerer den sånn halveis igjen. Hva tror dere problemet er? Jeg holder en knapp på Beta-driveren til skjermkortet. Fikk først bilde av Hovedkorts-bilde (det jeg ser aller først), deretter Resuming Windows. Så ble skjermen helt grønn i ett sekund. Så mistet jeg signalene igjen. Når signalene kom tilbake, kunne jeg logge inn i Windows, og alt fungerer som normalt. Endret 1. oktober 2011 av Nerowulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå