Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Når ikke Windows, og skjermen får ikke signaler

Anbefalte innlegg

Har spilt litt Battlefield 3 beta i nå i det siste. Har da installert Origin, BF3 og ikke minst BETA-driver som Nvidia har sluppet.

Etter å ha spilt noen runder, lukket jeg spillet, og satt PC'n i Sleep.

Deretter skulle jeg starte opp fra Sleep, og her kommer problemet.

Trykker på power-knappen, og alle viftene går for fult (helt vanlig i startfasen). Men skjermen min får ingen signaler (Har sjekket, og dobbeltsjekket at alle kabler sitter). Til vanlig når den når Windows-screen blir viftene kontrollert og nedjustert. Jeg kommer meg aldri dit. Jeg vet faktisk ikke hvor langt PC'n kommer, siden alt er svart.

Hadde et lignende problem litt tidligere i dag. Men da funket det å skru den av og på et par ganger (samt skru av PSU). Da jeg kom til Windows inloggingen brukte den lang tid på å "finne" videosignalene virket det som. Samt den måtte jobbe litt lenger enn vanlig.

Kjører Windows 7

Trenger dere mer info, så si ifra.

PC'n er 3 år gammel og selvbygd.

Edit: Etter å ha latt den stå litt uten strømtilførsel, prøvde jeg å starte den på nytt. Og nå fungerer den sånn halveis igjen. Hva tror dere problemet er? Jeg holder en knapp på Beta-driveren til skjermkortet.

Fikk først bilde av Hovedkorts-bilde (det jeg ser aller først), deretter Resuming Windows. Så ble skjermen helt grønn i ett sekund. Så mistet jeg signalene igjen. Når signalene kom tilbake, kunne jeg logge inn i Windows, og alt fungerer som normalt.

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...