StonedWarrior Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Noen som har erfaringer med banker? Hvilken anbefaler du? Har planer om å bytte bank, men litt usikker på til hvilken. Så at yA Bank har scoret bra i tester, men har aldri hørt om dem før. Noen tips/erfaringer? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Stort sett så trenger du ikke "bytte"* bank, du kan bare opprette en ny konto i en bank som har en tjeneste du vil benytte deg av. Har en konto i Ya bank, bra rente, men crappy nettbank. *Det kan hende du vil si opp ditt gamle bank/visakort, så du ikke trenger å betale mer enn ett årsgebyr. Lenke til kommentar
StonedWarrior Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Hvilken bank er det folk flest har i Norge? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hvilken bank er det folk flest har i Norge? Dnbnor tipper jeg, men det er ikke den beste banken på mange områder. På lønnskontoen til Ya så får du 3,4% rente, fra Dnbnor 1%. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Jeg har lønnskonto i DnBNOR av gammmel vane, samt at det enkelte ganger er kjekt å ha en bank med filial der du bor når man trenger lån eller andre tjenester. I dagligbanken har jeg lite penger på konto, og sparekontoer har jeg i andre banker som yabank og KLP som gir mye bedre renter. Jeg anbefaler gjerne å ha flere banker. Det koster ingenting å flytte penger mellom dem. Endret 4. oktober 2011 av Mythos 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå