Broseen Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Hvordan oppretter jeg en snarvei til bluetooth på skjermen til en Ericsson Active? Kjekt å ha en snarvei når man tar på handsfree. Jeg finner det kun under innstillinger. Wifi lå ferdig på et av hovedskjermbildene, så den kunne jeg bare dra bort. Endret 1. oktober 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg bruker denne: http://www.appbrain.com/app/bluetooth-widget/org.kman.BluetoothWidget Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Skjønner nå at det finnes en app for alt Fungerer denne slik at man kan få en snarvei som aktiverer bluetooth med kun et trykk? Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Fungerer denne slik at man kan få en snarvei som aktiverer bluetooth med kun et trykk? Jepp. Du kan velge mellom 2 widgets, 1x1 og 2x1. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg installerte en du linker til, samt tre andre. Alle apps jeg laster ned kommer i "programlisten" med unntak av alle bluetooth appene. Hvor er de? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Kan du ikke legge BT som en enkel toggle med uansett toggleapp som feks Extended Controls? Also: plassere BT toggle i notificationbar? edit: de programmene du snakker om, de er ikke i widgetslista di by any chance når du prøver legge til en ny widget på en av hjemmeskjermene dine? Endret 1. oktober 2011 av Slai Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Øhhh... De vises ikke på skjermen der Angry Birds osv ligger nei Samme med en klokke app, den vises heller ikke der. Men de ligger i lista under installerte applikasjoner. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Pass på at de ikke ligger på SD kortet. Da vil ikke widgeten virke. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Den lista er app draweren din, hvor alt av apps ligger. Jeg mener når du trykker og holder fingeren inne litt på hjemmeskjermen og du klikker på "add widget" eller "legg til widget" eller "legg til dings" eller hva det heter på norsk android, da kommer det opp en liste over widgets du kan legge til på hjemmeskjermen. Ligger disse bluetoothprogrammene dine der? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Nei. Jeg holder inne, velger snarveier, programmer, og der er den ikke. Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Nei. Jeg holder inne, velger snarveier, programmer, og der er den ikke. Hold inne og velg "Widgets" ... Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 MODULER på norsk :!: Takk for hjelpen folkens Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 MODULER??? Damn... at man gidder ha norsk når det er så mye lettere å google problemer med språket de fleste bruker . Bra ting løste seg for deg Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Heter 'Skrivebordselementer' hos meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå