Harald Gjerholm Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Tåkearbeid Bildet er fjernet. Beskrivelse: Jeg var på nærmeste gård idag og tok en del tåke bilder av høstarbeidet på gården. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Det har vært en riktig tåkedag i dag, så bildet ditt passer godt inn. Grei komposisjon, hvor pottetopptakeren ligger fint i diagonalen med toppen av trærne til høyre, og det mørke partiet nede til venstre. Ser du har skarpet opp partier, særlig pottetkassene i forgrunn. Dette fremhever disse, og gjør mer dybde i bildet. Litt skjevhet kan jeg se, heller mot ventre? God jobb du har gjort Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Flottesen..flott stemning.Har vært ett helt rått lys i hele dag pga denne tåken,men har ikke hatt tid rett og slett jeg,så håper på en slik dag imorgen også Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Fin tåkestmning i potetåkeren! Likte vel spesielt det lave utgangspunktet her..! God 3'er herfra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg