Tjernshaugen Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 - I kjerr og kratt.... - Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Godt lys her.Ser til og med du fikk med glimtet i øyet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Søt kalv, om enn i litt rotet omgivelser. Kunne kanskje gjort seg med en kutt nede til over det røde uklare blad og et kutt til hø inn forbi de 3 uklare "fingrer" der nede... Lyset var vel heller ikke så "vennlig" her kanskje... ! Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Synest du har kommet godt ut av dette! Lyset treffer fint på øyet og dyret står godt plasser i naturlige omgivelser. 4er fra meg. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Flott å komme så nær motivet - god skarphet, men ville nok ha fjernet det røde nederst som tar litt oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Godt lys her.Ser til og med du fikk med glimtet i øyet. Takker for det Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Søt kalv, om enn i litt rotet omgivelser. Kunne kanskje gjort seg med en kutt nede til over det røde uklare blad og et kutt til hø inn forbi de 3 uklare "fingrer" der nede... Lyset var vel heller ikke så "vennlig" her kanskje... ! He he, se tittelen - den forklarer rotet. Er enig at det røde bladet trekker oppmerksomhet, det kunne vært fjernet. Disse dyrene er ikke fotografert på foring, i tilrettelagte settinger eller i en dyrepark - det er ville dyr i natur/kulturlandskap, og det er slik jeg ønsker å fotografere de og slik jeg ønsker at det vises Lyset er jeg selv fornøyd med, fint droplete sidelys som fremhever blikket Synest du har kommet godt ut av dette! Lyset treffer fint på øyet og dyret står godt plasser i naturlige omgivelser. 4er fra meg. Mange takk for for det Flott å komme så nær motivet - god skarphet, men ville nok ha fjernet det røde nederst som tar litt oppmerksomhet. Enig om det røde bladet, mange takk for kommentaren, Torhild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg