Fred7555 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hei, i den siste tiden har css-en ikke funket på diskusjon/hardware/hele nettverket. Var bare noe småtter før, men nå er alt krasjet. Ingen bilder funker, alt er helt standard html uten noe form for css. Men det gjelder bare Firefox, når jeg bruker Opera, funker helt fint. Har skjedd med en annen side også, men brydde meg ikke noe spesielt da. Har noen noen ideer til hvorfor css-en nekter å funke i Firefox, men funker fint i andre? Bruker nyeste versjon, Firefox 7.0 på Vista Ultimate x64. Takker for all hjelp. Eksempel: Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Det kan være en konflikt i cache. Prøv å tømme den, og prøv igjen. Er tydelig ingen problemer på serverside da det fungerer i andre nettlesere. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Tømte den nå, men funker fremdeles ikke. Om jeg åpner "feilmeldinger" eller "konsoll" får jeg 50+ feil/advarsler om at css-en og diverse ikke kunne bli lastet inn, og ble derfor sløyfet. Noen som vet hva som kan ha skjedd? Lenke til kommentar
Webspire Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Dette skyldes mest sannsynlig at du har kommet borti en innstilling. Klikk på "vis" -> "sidestil" -> "vanlig" i verktøylinjen på firefox. Endret 3. oktober 2011 av Webspire Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Den viser alt "vanlig". Prøve også å skifte til "ingen" også tilbake igjen til "vanlig", men akkurat som før. Så, ingen forskjell desverre. Lenke til kommentar
Webspire Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hmm, ville vært enklere for noen å hjelpe deg om du kunne tatt et screenshot av problemet. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Vel, problemet er at CCS-en ikke funker, så er ikke så lett å ta et screenshot av problemet. Men her er 2 bilder, et av feilmeldingene i konsollen og et med hvordan forumet ser ut. Konsollen: Hvordan forumet ser ut: Endret 3. oktober 2011 av Fred7555 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Får lignende i opera, men det er bare unntaksvis at det blir sånn. Funker igjen når jeg refresher som regel. Det ser likt ut her som hos Fred7555: Bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg