arg Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Cpu'en er 57-58 grader og hovedkortet er 44 ved idle, Har ikkje sett etter ved full load. Tar jeg av kabinettet går cpu'en ned til 52 grader ved idle. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Så fremt det er plass i kabinettet ditt, bør du ha hvertfall to vifter: en i front som suger inn og en i bakkant som blåser ut. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 helt klart. kjøp minst 2. minst 1 i front og 1 i bak. Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Etter at jeg hadde et par PSU'er som gikk til heden så plukka jeg ut viftene fra disse og monterte inn i PC'en. En i Bunn i front som trekker inn kald luft foran PC'en , og en oppe ved prosessoren som trekker varm luft ut av PC'en. Før monteringen holdt CPU som oftest 52C (XP2100 t'bred) , nå er den nede i 45C , Begge PSU viftene holder kun ca 1000o/min i turtall og er lydløse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå