Patrick123 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg liker veldig godt å drive på med langdistanseløping. Løper annen hver dag og hver tur er på 10km så jeg ligger på ca. 35-40km i uka. For meg er 5km alt annet enn "langt", og det har jo sine naturlige grunner. Jeg ser heller ikke på 10km som spesielt langt. Jeg synes jo det er et godt stykke, men for meg er ikke det heller "langt". Jeg setter grensen på ca. 13km, alt over det er for meg "langt". Etter å ha snakket med flere personer jeg kjenner så virker det som om 5km fortoner seg som rene maratonløpet for enkelte. Dette er personer som trener jevnlig og er i god form, men når jeg sier jeg løper ca. 10km på hver treningstur er responsen noe sånt som "10km? Det kunne jeg aldri klart!" Enkelte sier det samme for 3km, til og med. Nå er det kanskje feil å spørre i "treningsdelen" av forumet, men hvor langt er egentlig langt? Føler på meg at etterhvert som ungdom blir mer og mer usunn og i mindre og mindre aktivitet så blir hver kilometer lengre og lengre. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Synes 200 meter er langt jeg Lenke til kommentar
eveant Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Langt er når du løper 1,5 time eller mer. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Syns en burde se litt på tiden også. 10 km på flaten syns jeg ikke er spesielt langt, men legger du inn noen tøffe bakker kan 10 km fort føles veldig langt. Selv løper jeg vel rundt 30 km i uken, mest i motbakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå