Karabin Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Bruker: Karabin Objektiv: Tokina 100 F 2.8 Deltakernivå: Pingle Annet: Se hva jeg kan få ut av en Tokina 100 Macro kjøpt til 200 kr med bulker og flekker på de interne linseelementene. 1 Lenke til kommentar
Karabin Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Det var alt jeg rakk i dag, en rask knipsing. 1 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Som jeg sa i en annen tråd her, forsiktig før du vet årsaken til de flekkene. Men det ser i alle fall ikke ut til at det blir noe problem å få bra resultater med dette objektivet. En veritabel skog av kontrastfarger på dagens bidrag, sammen med svært så selektiv fokus. Lenke til kommentar
Karabin Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Som jeg sa i en annen tråd her, forsiktig før du vet årsaken til de flekkene. Men det ser i alle fall ikke ut til at det blir noe problem å få bra resultater med dette objektivet. En veritabel skog av kontrastfarger på dagens bidrag, sammen med svært så selektiv fokus. Har lagt objektivet sammen med silica gel-pakker i en ukes tid. Og har det ikke sammen med andre objektiver, skal sette det i sola (hvis den kommer på gjenvisit) med sølvpapir. Hvis det sopp( som det antagelig er), så vil det bare gro videre hvis det er fuktighet. Og den dør i sollys. Lenke til kommentar
Karabin Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 bilde 2 Duggspor: 1 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Så lenge du oppbevarer det separat går det sikkert greit. Duggsporet leder fint inn mot den, eh, tingesten i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Karabin Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Fikk tatt ett kjappt bilde av middag, kona var ikke overvettes begeistra når jeg dro frem kamera og gorillapod på bursdagen hennes, så det ble bare 2 stk bilder i dag Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Urgh, håper ikke 3. og 4. oktober hadde noen sammenheng. Likte de 6 stk. rogn på sushi-bildet. Har ikke forsøkt meg på nærbilde av noe sånt. Jeg formoder at pilleesken er noen år gammel, kan ikke huske å ha sett noe sånt, ikke at jeg har benyttet meg for mye av den slags preparater heller da. Skarp og fin. Endret 5. oktober 2011 av k.n.b Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Måtte innom og kikke, samme objektivet jeg pingler i vei med - dog uten sopp. Ser ikke ut til at det er problemer med bildekvaliteten iallfall, likte det første og sushien veldig godt. Lenke til kommentar
Karabin Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg har den gamle versjonen av Tokinaen, har du den nye som fremdeles er i salg med Canon og Nikonfatnng? Ellers takk for tilbakemeldingene syns selv jeg ikke får det helt til med komposisjonen av bildene, så det blir utfordringen videre i okt. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Bilder av sushi gjør meg sulten, og ditt er veldig delikat. Nam-nam. 1 Lenke til kommentar
Karabin Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Oktoberfest Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Og bilder av godt øl gjør meg tørst 1 Lenke til kommentar
Karabin Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) 7.okt 8.okt Endret 9. oktober 2011 av Karabin Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Nydelig hststemning den 8. Lenke til kommentar
Karabin Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 10 okt, rask knipsing i dag igjen Lenke til kommentar
Epp Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 10 okt Pene farger og boken. Bra bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå