Rivfader Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Prøv følgende hvis det fortsatt ikke fungerer: Avinstaller ATI driverne og Catalyst CCC Skru av maskinen Ta ut ett av kortene sånn at det står kun igjen ett kort i det første PCIe sporet Skru på maskinen og installer drivere på nytt Skru av maskinen og putt inn det siste kortet og sett på CF bro Skru på maskinen og det siste kortet pluss CF skal aktiveres automatisk Lenke til kommentar
spamex Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Gjor det ikke i safe mode, ville ikke starte i safe mode første gangen og gadd ikke å restarte pcen. Men det funker nå Avinstallerte driverne og installerte den jeg fikk med HIS skjermkortet. Oppdaterer den nå. Tusen takk alle Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Bra du fikk det til da. Ikke nå kult når en må slite med disse amd driverne, snakker om erfaring her jeg og Lenke til kommentar
spamex Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 hehe ja, nå prøver jeg å finne ut hvordan jeg skal få ned lyden. Lenke til kommentar
jh3itm4n Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 hva gjorde du for å få det til å fungere? Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 Det står da faktisk på forige side... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå