spamex Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvor mye watt er det anbefalt for å kjøre 2stk 6970 egentlig ? Vil 600W holde hvis man kjører quad core ? Jeg har 650W med quad core som er klokka til 4,5ghz, jeg tror det er sånn at en 6970 tar 170-200W. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Skal do finne ut att du har kobbla sammen sjøl å ccc da. men kjør advanced view så skak du finne option for det Lenke til kommentar
spamex Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Det er det jeg ikke gjør Har sett i gjennom alt og Crossfire står ingen av plassene. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Okay, måtte laste ned en ting fra www.AMD.com og installere det. Så nå finner jeg AMD CrossFireX Configuration, men det er ingen skjermkort der jeg kan velge i mellom. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Hva måtte du laste ned?? Er vanlig det att du ikke ser noe kort der. Men test forskjellige benchmark programmer med cf av og på. Så ser du om det virker Lenke til kommentar
spamex Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg lasta ned nr. 2 på lista her http://sites.amd.com/us/game/downloads/Pages/radeon_win7-64.aspx . Åja, men hvor kan jeg skru på og av CF da? Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Inne på ccc under Gaming eller performance på menyen som heter Amd crossfire configuration det er det en hake som du kan merke av enable crossfire x og apply etterpå Lenke til kommentar
spamex Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Inne på ccc under Gaming eller performance på menyen som heter Amd crossfire configuration det er det en hake som du kan merke av enable crossfire x og apply etterpå Det er det som ikke er der. Det er ingenting å trykke på. Legger med ett bilde: Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Finner pcen din begge grafikkortene? Gå inn på enhetsbehandling og se under skjermadaptere ska vere 2 kort der isåfall Lenke til kommentar
spamex Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Ja, den finner begge to. Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Har du noe i biosen du må aktivere for og få crossfire? ka hk har du? Du kan prøve og bytte cfx broen om du har en annen kan vere den er ødelagt... har du virkelig sletta alle drivere som er ati Relatert? gått inn i enhetsbehandlingen og manuelt avinstalert driverene etter du har sletta alt med catalyst avinstalleren? og restarta pcen og lasta in nye drivere osv? Endret 2. oktober 2011 av Naits_89 Lenke til kommentar
spamex Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Har Asus Sabertooth P67. Jeg avinstalerte CCC og de driverne jeg fant. Gikk ikke inn på enhetsbehandling og gjor det manuelt. Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Har Asus Sabertooth P67. Jeg avinstalerte CCC og de driverne jeg fant. Gikk ikke inn på enhetsbehandling og gjor det manuelt. Prøv og jør det... bytt cf bridge om du har.. oppdater bios Lenke til kommentar
spamex Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Skal prøve det Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Følg denne så får du jort det skikkelig -Last ned nyeste drivere slik at du har de lett tilgjengelig -Last ned og installer Driver Sweeper hvis du ikke allerede har gjort det (gratis) -Last ned og installer CCleaner hvis du ikke allerede har gjort det (gratis) -Avinstaller ATI CCC / skjermdriveren, etc -Reboot i safemode -Kjør driver sweeper og clean ATI display option -Kjør CCleaner på registeret og Ta backup når den spør -Reboot i windows (normalt) -Installer nyeste ATI CCC -Restart Lenke til kommentar
spamex Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Hvordan rebooter jeg i safemode? Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Trykk f8 under oppstart til menyen kommer Lenke til kommentar
spamex Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Ok Håper det funker. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Er ikke nødvendig med reboot i safe mode. Den fjerner alt i normal modus uansett, bortsett fra de interne driverne som kommer med Windows. Og de burde man ikke røre, blant annet vil dette gi problemer ved installasjon av Windows 7 SP1 for eksempel. Så den kan du spare deg, enkelt å se forskjellen ved å skanne etter første rens, så er det ganske tomt, bare pass på å bruke siste versjon, den som ligger på Guru3d er utdatert grunnet at adminen der har bannet utvikleren og vil ikke oppdateres lengere. Utvikleren drifter nå eget nettsted for programmet dog. Lenke til kommentar
FritidsMoro Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Er ikke nødvendig med reboot i safe mode. Den fjerner alt i normal modus uansett, bortsett fra de interne driverne som kommer med Windows. Og de burde man ikke røre, blant annet vil dette gi problemer ved installasjon av Windows 7 SP1 for eksempel. Så den kan du spare deg, enkelt å se forskjellen ved å skanne etter første rens, så er det ganske tomt, bare pass på å bruke siste versjon, den som ligger på Guru3d er utdatert grunnet at adminen der har bannet utvikleren og vil ikke oppdateres lengere. Utvikleren drifter nå eget nettsted for programmet dog. Enig med deg ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå