spamex Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Hei Fikk mitt Sapphire Radeon HD6970 i dag. Har ett HIS Radeon HD6970 fra før. Jeg kobla inn skjermkortet, satt inn strømmen og kobla crossfire i mellom dem. Men det ser ut som det ikke funker. Lyser ett rødt lys på Sapphire kortet. Vifta på kortet snurrer osv. Jeg testa om det funka med skjermkabel i skjermkortet men det funka ikke Har instalert driveren som jeg fikk med. Lenke til kommentar
phlake Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Avinstallerte du det første kortet først? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Hva er det som får deg til å tro at det ikke funker? Har du benchet med og uten CF? Det å avinstallere driveren først er meningsløst, alle ATi skjermkortene bruker en og samme driver. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Det som får meg til å tro at det ikke funker er at jeg har kobla en skjerm i det nye med det kommer ikke bilde. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Det er helt vanlig, du kan ikke ha en skjerm i hvert kort med CF det går ikke. Skrur du av CrossFire så vil det funke, men da er de som 2 separate skjermkort. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 OK, men hvordan vet jeg om CF er på? Jeg tok benchmark test på just Cause 2 og fikk FPS 53 og det fikk jeg før også. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 OK, men hvordan vet jeg om CF er på? Jeg tok benchmark test på just Cause 2 og fikk FPS 53 og det fikk jeg før også. Gå inn i Catalyst control center - velg Performance - velg AMD CrossFireX Configuration og skru på crossfire der Lenke til kommentar
spamex Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 OK, men hvordan vet jeg om CF er på? Jeg tok benchmark test på just Cause 2 og fikk FPS 53 og det fikk jeg før også. Gå inn i Catalyst control center - velg Performance - velg AMD CrossFireX Configuration og skru på crossfire der Ok, takk for hjepen Nå må jeg bare få åpna CCC, vil ikke opp. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Finner ikke AMD CrossFireX Configuration ynder ytelse. Lenke til kommentar
Lyngaas Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 har du den nyeste versjonen? Lenke til kommentar
spamex Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Prøver å få 11.9 eller hva nå det er, men den stopper opp halvveis hele tiden Kan det hende at jeg har kobla CF ledningen feil? Det var 2 plasser jeg kunne koble den inn. Endret 1. oktober 2011 av VenaTio Lenke til kommentar
spamex Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg får ikke til å installere den nye oppdateringen til CCC nå. Stopper på "Spesifiserer kildemedia for installerbare pakker". Nå føles det ut som jeg brukte 2100kr på ett skjermkort jeg ikke får bruk for. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Avinstaller alt av ati drivere. Kobble i brua. Sikkert den bakerst. Nermest monterings braketten. Installer alt på nytt. Da burde ccc funnke. Og du finner crossfire under gaming blandt annet. Hvor lasta du ned 11,9 fra. Kan ta en go stund å installere å det kan stå att det var en liten feil som oppstod, ikke nå å bry seg om. Så startte opp igjenn etter en reboot. Har plugget i strøm på begge korta. Må bare spør for å eliminere det. Og det er ikke sikkert alle tester støtter crossfire. Test unigine tropics v1.3 å Heaven dx11 benchmark. Feks. Dem funker med å utn Endret 1. oktober 2011 av turbo_fever Lenke til kommentar
spamex Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Avinstaller alt av ati drivere. Kobble i brua. Sikkert den bakerst. Nermest monterings braketten. Installer alt på nytt. Da burde ccc funnke. Og du finner crossfire under gaming blandt annet. Hvor lasta du ned 11,9 fra. Kan ta en go stund å installere å det kan stå att det var en liten feil som oppstod, ikke nå å bry seg om. Så startte opp igjenn etter en reboot. Har plugget i strøm på begge korta. Må bare spør for å eliminere det. Og det er ikke sikkert alle tester støtter crossfire. Test unigine tropics v1.3 å Heaven dx11 benchmark. Feks. Dem funker med å utn Skal avinstallere det Jeg lasta ned 11.9 fra CCC på oppdateringer. Tror strømmen er plugget inn fordi vifta snurrer på kortet, men det løser ett lite rødt lys fra den. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Da er ikke begge strømkablene dine i skjermkortet. Viffta tror jeg går bare fra strøm fra pcie slotten. ene 5970 mitt lyser for jeg har ikke kobblet strømmen i. Sjekk strømkabler du Lenke til kommentar
spamex Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Ok, skal gjøre det Lenke til kommentar
spamex Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Det lille røde lyset er borte nå Bytta strømkabel. Installerer CCC på nytt nå. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Håper det funnker Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Hvor mye watt er det anbefalt for å kjøre 2stk 6970 egentlig ? Vil 600W holde hvis man kjører quad core ? Endret 1. oktober 2011 av Iceman22 Lenke til kommentar
spamex Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Nå har jeg installert CCC på nytt, men finner ikke der man skrur på CF. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå