Gå til innhold

Crossfire funker ikke.

spamex

Anbefalte innlegg

Hei :) Fikk mitt Sapphire Radeon HD6970 i dag. Har ett HIS Radeon HD6970 fra før. Jeg kobla inn skjermkortet, satt inn strømmen og kobla crossfire i mellom dem. Men det ser ut som det ikke funker. Lyser ett rødt lys på Sapphire kortet. Vifta på kortet snurrer osv. Jeg testa om det funka med skjermkabel i skjermkortet men det funka ikke :( Har instalert driveren som jeg fikk med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK, men hvordan vet jeg om CF er på? Jeg tok benchmark test på just Cause 2 og fikk FPS 53 og det fikk jeg før også.

Gå inn i Catalyst control center - velg Performance - velg AMD CrossFireX Configuration og skru på crossfire der

Ok, takk for hjepen :) Nå må jeg bare få åpna CCC, vil ikke opp.

Lenke til kommentar

Avinstaller alt av ati drivere. Kobble i brua. Sikkert den bakerst. Nermest monterings braketten. Installer alt på nytt.

Da burde ccc funnke. Og du finner crossfire under gaming blandt annet.

Hvor lasta du ned 11,9 fra. Kan ta en go stund å installere å det kan stå att det var en liten feil som oppstod, ikke nå å bry seg om. Så startte opp igjenn etter en reboot.

Har plugget i strøm på begge korta. Må bare spør for å eliminere det.

Og det er ikke sikkert alle tester støtter crossfire. Test unigine tropics v1.3 å Heaven dx11 benchmark. Feks. Dem funker med å utn

Endret av turbo_fever
Lenke til kommentar

Avinstaller alt av ati drivere. Kobble i brua. Sikkert den bakerst. Nermest monterings braketten. Installer alt på nytt.

Da burde ccc funnke. Og du finner crossfire under gaming blandt annet.

Hvor lasta du ned 11,9 fra. Kan ta en go stund å installere å det kan stå att det var en liten feil som oppstod, ikke nå å bry seg om. Så startte opp igjenn etter en reboot.

Har plugget i strøm på begge korta. Må bare spør for å eliminere det.

Og det er ikke sikkert alle tester støtter crossfire. Test unigine tropics v1.3 å Heaven dx11 benchmark. Feks. Dem funker med å utn

Skal avinstallere det :)

Jeg lasta ned 11.9 fra CCC på oppdateringer.

Tror strømmen er plugget inn fordi vifta snurrer på kortet, men det løser ett lite rødt lys fra den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...