Gå til innhold

Oktoberfest 2011 - k.n.b - Nikkor 20mm f2.8 AIS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tomsi42: Mange takk.

 

RandiA: Jeg kan se for meg at det finnes slike barduner andre steder også ja. Takker.

 

Epp: Takk. Godt det ikke bare var meg som så noe ved spoileren 18.

 

Bykatt: Takk for det. a) Det har du nok, det er et spørsmål om interesse. b) Ditto. c) Kreves bare vidvinkel, stativ og fjernutløser.

 

trygvan: Takk for overveldende kommentar. Eksperimenterte faktisk litt med formen på bølgene(med lukkertid).

 

Det blir ikke noe bilde i dag (mandag), men jeg tok jo bilder på Akam-treffet i Reptilparken på søndag:

 

 

23. Oktober

Kameleon

 

post-166172-0-67859500-1319498465_thumb.jpg

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

24. Oktober

Skygger

 

post-166172-0-14213400-1320186146_thumb.jpg

 

 

29. Oktober

K

 

post-166172-0-33510100-1319918166_thumb.jpg

 

Har snublet litt i innspurten. Men ble dratt ut en tur på minitreffet med Bykatt, Kaian og Tom i dag.

 

Edit: Selv om det har blitt magert utbytte, har jeg tatt bilder i noen av "hullene" den siste uka. Dyttet inn et av de på toppen her for syns skyld.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

RandiA: Takk, og joda, kjørte kun med 20mm på treffet. Men jeg prioriterte visst høstfarger i denne omgang.

 

Tom: Hm, takk. :blush: Du overdiver en smule...

 

DiskoKetchup: Takker. Måtte bare bråstoppe på vei ut av parkeringshuset, godt det ikke var biler rett bak...

 

trygvan: Mange takk.

 

Jan R. Halvorsen: Takk for det.

 

 

30. Oktober

Kværnerbyens Niagara

 

post-166172-0-73764800-1320186586_thumb.jpg

 

Hadde en laang spasertur med kameraet, men utbyttet ble nok en gang magert. Men jeg kan da presentere et lite flashback til fjorårets Oktoberfest (for de som så den).

 

 

31. Oktober

Desperately Seeking Susan

 

post-166172-0-75978400-1320186730_thumb.jpg

 

Eh, vel. Jeg skal ikke akkurat promoterere unevnte artister, men tittelen bare datt ut av skapet her. En ukjent kvinnelig fotograf sto litt høyere oppe i denne miniblomsterenga, og vi synkronknipset for en stakket stund. Her er hun på vei nedover etter endt dyst.

 

Er klar over unnasluntringen i innspurten av årets fest, jeg skal i hvert fall forsøke å få kikket innom de forskjellige trådene nå til slutt...

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

30. Ser hva du mente med lukkertiden på vannet, beholde litt struktur på det, så det ikke bare blir slør. Likte m.a.o. det du har valgt her. Ellers fin skarphet og fine detaljer på bunnen. Stilig med nesten sølvglans på vannet.

 

31. Ser uforskammet sommerlig ut der, fin og rolig bokeh på jenta og vegetasjonen bak. Ble adskillig mer spennende med fokuset på blomstene enn det de fleste kanskje ville valgt, nemlig jenta. Ypperlig eksponering ser det også ut til å være.

Lenke til kommentar

Jan R. Halvorsen: Takk for fyldig kommentar. Jeg ble også litt overrasket hvor friske blomstene så ut, nesten som en sommereng.

 

Epp: Takker. Det måtte vel et s/h-bilde til for deg. ;)

 

RandiA: Takk for det. Det er mange flotte fester her, jeg må få tatt en ekstra titt innom alle.

 

KSunhill: Mange takk. Den 19. startet som en vanlig jakt på solnedgangen, og jeg var heldig som fikk litt ekstra drahjelp av forbipasserende motorbåter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...