k.n.b Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 RandiA: Takker og bukker. Jan R. Halvorsen: Takk for det. Der oppga du for så vidt hele poenget med at jeg tok det bildet. Det var ment en smule humoristisk, men det var kanskje litt vel godt skjult. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 5. Oktober Svoosj Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Fantastisk flotte farger...den kunsten der likte jeg. Velkomponert Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Spennende. Undrer på teknikken. Stativ med jevn bevegelse og delvis stillstand? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) RandiA: Takk for det, jeg forsøkte faktisk å komponere litt oppe i virvaret her. Teddy: På frihånd. En haug med varianter av ymse bevegelser for så å håpe det var ett av dem jeg kunne like. Endret 5. oktober 2011 av k.n.b Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Men jeg vet ikke hvordan du har fått til det der...spennende foto-måte i hvert fall Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Mm, liker hvordan mursteinene varierer mellom utydelige, delvis skarpe og linjen hvor de ikke interfererer med andre murstein. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Men jeg vet ikke hvordan du har fått til det der...spennende foto-måte i hvert fall Det er panning med kameraet på passelig lang lukker mot en murvegg med kunstdekor. Kanskje jeg er litt vel glad i å styre med det der. Teddy: Ja, noen ganger skjer det bare et eller annet. Det skal innrømmes at det er litt tilfeldighetenes spill. Litt billigere enn Lotto. Endret 5. oktober 2011 av k.n.b Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Svooosj-en var artig, og vakker, men er det bare jeg som blir litt sjøsyk? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Vellykket 5 Oktoberbilde med knall komp og farger. Abstrakt mosaikk. Me like! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Bykatt: Neppe, skulle ha advart om at fotosykeposer må være tilgjengelig. KSunhill: Takker for det. 6. Oktober Måneskinn Måneskinn i Lortbukta. Møkkalassene skimtes litt lenger ute. Ellers sliter jeg med at det er stor forskjell mellom det jeg ser i Capture NX 2 og i andre visningsprogrammer, akkurat på dette bildet er det ganske kritisk. Med Soft Proofing, kan jeg få det til å se ganske likt ut, men gudene vet hvordan det ser ut hos dere. 1 Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 RandiA: Takker og bukker. Jan R. Halvorsen: Takk for det. Der oppga du for så vidt hele poenget med at jeg tok det bildet. Det var ment en smule humoristisk, men det var kanskje litt vel godt skjult. jeg smålo litt. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 6. var fantastisk flott...ser ut som en stjerne som lyser...og lysstripen i vannet var et ekstra pluss Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Flott silhuett av trær mot himmel i 6.oktoberbildet, og flott lys fra by&måne. Må nok over på litt nattlige temaer jeg også ettervert. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Herlig nattbilde! Ikke hverken lort eller møkk å se der Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 trygvan: Takk, det var enda bra. RandiA: Takker Randi. twoeyes: Takker for det. Vanskelig å unngå nattbilder etter hvert, blir jo mørkt før en får sukk for seg. Evenseth: Takker, leste bare på kartet jeg. Det blir hyttetur i helga og utenlandsjobbing hele neste uke, så oppdateringene blir neppe hyppige en stund fremover. Kommenteringen får dessverre også lide. Det blir heller ikke noe bilde i dag, siden forberedelsene til neste uke tok altfor mye tid. Men jeg skulle tro det er nok av andre tråder å underholde seg med, temmelig mange faktisk. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Mye nydelig her - likte veldig godt flybildet - hvordan det lille flyet ser ut over tomheten og gleder seg til å lette - veldig god bruk av det åpne rommet over. ..Mens 4. Oktober utmerker seg med mangel på åpent rom over. Genialt fanget! :D Fine linjer i svoosj, og jeg hadde veldig sansen for stemningen i Måneskinn - med regnbuesolstjerne og alt sammen. Og igjen - 4. Oktober. :D Lenke til kommentar
ventle Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det er noe herlig halv-surrealistisk over 2. oktober-bildet. Bladene har nærmest hver sin personlighet der de ligger og henger i forskjellige positurer Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Flott 6. oktober. Herlig med lysene i bakgrunnen, pakket inn av trestammer og løv. Ja, også månen som speiler seg i vannet da. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Herlig fortsettelse av abstrakt på 5. Oktober. Blir litt sugd inn i bildet. Pen innramming av månen på 6. - speilingen av månen gjør at jeg blir dratt fra bunn av bildet og opp mot byen, bra jobbet. Ser hvertfall bra ut her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå