awesnes Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Dagens var bra, mange artige små detaljer som f.eks dråpen fra det "hengende" bladet og speilingen (eller er det et annet blad som ligger under) på bladet til venstre. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 ... og speilingen (eller er det et annet blad som ligger under)... Takker, det er nok en speiling ja. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Mektig stemning over 2. oktober bildet ditt. Fargene på bladene er fine og at de er "klistret" fast til gjerdet gjør bildet til et komplett høstbilde for meg Gleder meg til mer! Lenke til kommentar
Epp Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Morsomt hvordan du har fått tre ting som utfordrer tyngdekraften; bladet, insektet og dråpen. Jeg likte det bilde Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Har sett en stund på førstebildet og jeg lar meg fascinere av hva jeg (ubevisst) ser avhengig av hvor fokuset er selvom jeg mistenker at det er noe så kjedelig som en gardin eller en duk. Herlig abstraksjon! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Morsomt med kontant bjelke mod bløte blader og bevegelse i bakgrunnen - litt dratt i hjørnene (er jo rektilineær vidvinkel, det her) sammen med bokehegenskapene gjør at det blir action og bevegelse i hjørnene. Likte dette. Lenke til kommentar
Tug-man Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ser ut som du klarer deg bra i år også, selv om du i motsetning til i fjor får med deg nesten 3 himmelretninger hver gang du tar et bilde. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Breni: Takker for den, får håpe jeg kan leve opp til forventningene. Epp: Vi var mange som utfordret tyngdekraften på denne turen, men ikke alle gjorde like overbevisende forsøk. Takker. Finzac: Takk for den, jeg har avslørt hva det er lenger oppe i tråden. Trondster: Ja, man får både det ene og det andre med dette objektivet. Takker. Tug-man: Jo, takk for det. Du har sannelig rett i at kontrasten er stor mhp brennvidde fra i fjor, og det merkes. Endret 3. oktober 2011 av k.n.b Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 3. Oktober Ivrig Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Flakser med vingene det flyet! Bra komposisjon. Mye himmel som flyet kan boltre seg i! Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg måtte tilbake til Kind of Blue – Når jeg fikk med meg tittelen (jeg trenger et par runder før jeg får med meg alt) tenkte jeg at ja, det bildet fungerer utmerket til Miles Davis. Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) [Redigert]Ops, unødig dobbeltpublisering. Endret 4. oktober 2011 av DiscoKetchup Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 3. Oktober Ivrig Det her er flott altså! Kult med de "nervøse" vingene Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Dette var nydelig og stilig Lenke til kommentar
Epp Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 3. Oktober Bevegelsen på flyvingene var streken under prikken i i-en Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Takker for mange luftige kommentarer til 3. oktober. Jeg hadde noen eksponeringer hvor vingene var relativt rolige også, men falt for dette. DiscoKetchup: Takker, jeg hadde Mr. Davis i tankene ja, selv om jeg faktisk ikke tror jeg har noen plater med ham. 4. Oktober Maks Høyde 4,0 Endret 4. oktober 2011 av k.n.b 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det var mange flotte linjer i bildet...og fine, samstemte farger Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Flybildet var jo knall, dagens også vellykket, mye linjer og gjentagende mønstre. Kan se ut som en eller annen overså skiltet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå