Torhild Jansen Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 En herre med bart. Bildet er fjernet. Beskrivelse: En enslig humle smaker på høstbergknapp. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Helge Hammertoft Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hei Fin makro av "herre med bart". Godt teknisk utført, fine farger og fint fokuspunkt. Helge Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Flott makro, men synd blomsten ble så dominerende. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Fint makro dette, god komposisjon og farger. Tror jeg ville hatt en mindre blender for å få større dybdeskarphe. Nå vet jeg ikke om GF11'n er god til å takle høy iso, men tror godt du kunne gått opp på denne for og kompensere for en mindre blender. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Stiv bart også;)God skarphet,kanskje hatt litt mer på øyne;) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Fått besøk av trønder også ja! Bra nærbilde av bartebæreren dette! Her i gården dukket det plutselig opp en gjeng med Admiraler igjen...! 4'er for denne! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Tøfft! Fint fokus og spenstige farger. Kunne likt litt mer luft i toppen. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Hei Fin makro av "herre med bart". Godt teknisk utført, fine farger og fint fokuspunkt. Helge Takk skal du ha Flott makro, men synd blomsten ble så dominerende. Takk for kommentaren Fint makro dette, god komposisjon og farger. Tror jeg ville hatt en mindre blender for å få større dybdeskarphe. Nå vet jeg ikke om GF11'n er god til å takle høy iso, men tror godt du kunne gått opp på denne for og kompensere for en mindre blender. Takk for kommentaren og gode råd, men det går litt 'fort i svingene' når det gjelder innsekter Stiv bart også;)God skarphet,kanskje hatt litt mer på øyne;) Takk for kommentaren Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Fått besøk av trønder også ja! Bra nærbilde av bartebæreren dette! Her i gården dukket det plutselig opp en gjeng med Admiraler igjen...! 4'er for denne! Takker - ja du kjenner igjen trønderen og Admiralene har nok forlatt meg for i år Tøfft! Fint fokus og spenstige farger. Kunne likt litt mer luft i toppen. Takk skal du ha - ser at jeg har vært litt hard med 'saksen' Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Det er flot og skarpt macro, det er også et godt lille kamera!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg