lasse_hansen87 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hei sann.. Satt meg nettopp ned å skulle spille the sims 3 for første gang, kjøpte det istad.. Installerte det, og startet spillet, fikk da spørsmål om oppdatering, denne godtok jeg.. Ser også inne på spill mappa at jeg har fått lastet ned "title update 1" eller hva det sto.. Men når jeg slår på for å spille, etter å ha trykket "start" når den spørr om det, så kobler den til EA servere, og får da spørsmål om å laste ned online pass, som jeg har reedem code for, men får ikke lastet ned pga Marketplace problemer, men har ikke noen problemere ellers med å gå på marketplace da... Hvorfor er det slik?? Og en annen ting, når jeg kommer meg til hovedskjermen, uten å ha fått lastet ned onlinepass. så spørr den om hvor jeg vil save spillet, jeg velger da harddisken, som jeg alltid gjør med andre spill å.. Og når jeg har gjort det, så kommer det opp en rute om at jeg må ha siste oppdatering for at savegamesen skal funke eller noe slikt... Er den "title update 1" den siste da? Får jo ikke spørsmål om noen andre så, får dere andre opp dennne ruta og? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Ingen som kan hjelpe meg? Får error code 800700E8 når jeg skal laste ned den online pass greie... Og hvorfor får jeg beskjed om at savegames laget med dette spillet må ha oppdatering for å fungere, eller noe sånt, står noe om title oppdatering, osv.. Dette kommer etter jeg har valgt lagrings sted for savegames.. Ps. Har ikke spilt det enda, vil ha online pass til å fungere først og.. Er title update 1 den nyeste?? Lenke til kommentar
erobbity Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 http://www.xbox360achievements.org/forum/archive/index.php/t-271604.html - Jeg prøvde å få noe ut av der men det ser ut som det ikke kommer til å bli fikset i det hele tatt... Som du ser har folk problemer med dette i 2010.... Vet ikke jeg altså Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 hmm, virker altså som om alle har denne feilen da? Er det noen her på forumet som IKKE har den kanskje? hehe... Noen som vet hvordan det er med det savegame greine jeg forklarer over her da? Hvilken oppdatering er evt den nyestee? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå