Jann. Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Bilde 7. - Oktober Ble ikke det helt store i dag - ble litt liten tid. Lys Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Etter eksponeringen å dømme ble det lang tid Mye bra. Vil påstå at du har promotert fast 50mm på en utmerket måte hittils i festen. Bilde 5 falt særlig godt i smak. Ganske så enkelt, men det er nettopp det flotte med det. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Den siste her ble bra synes jeg! Fin løkkeeffekt i rundkjøringa. Er alltid svak for trail lights. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Kul effekt med lysene, passe eksponert ellers i bildet også synes jeg Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Enig, stilig "lys-slynge"! Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Etter eksponeringen å dømme ble det lang tid Mye bra. Vil påstå at du har promotert fast 50mm på en utmerket måte hittils i festen. Bilde 5 falt særlig godt i smak. Ganske så enkelt, men det er nettopp det flotte med det. Takker å bukker så meget. Veldig flott å innspirerende å høre! Den siste her ble bra synes jeg! Fin løkkeeffekt i rundkjøringa. Er alltid svak for trail lights. Takk,takk - lys er ett flott "fenomen" hehe Kul effekt med lysene, passe eksponert ellers i bildet også synes jeg Takk å takk - Man gjør for lite "langtids eksponeringer" så er på tide! Enig, stilig "lys-slynge"! Mange takk, Artig og flott å høre folk liker. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Da var oktoberfesten over gitt. Det har vært veldig morro og prøve dette "nesten fullt ut" desverre har man ikke hatt den store tiden - menmen ikke stort å gjøre med det annet enn å komme sterkere tilbake di kommende månedene! Vil også si att jeg har fulgt med på mange av oktoberfestene og det er meget flotte fester som har blitt laget! Mange mange flotte bilder folkens. Siden det er halloween så tenke jeg å ta ett aldeles lite bilde av onkelbarnet som skulle på "djevelbespøk". Bilde 8 - 31 oktober Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Skikkelig skummel Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Dette ble en bra Oktoberfest synes jeg! Godt jobba! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå