TMB Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hei. Har et Cooler Master Storm Scout som bruker slike brackets som man fester på HDD for så å skyve de inn i spor. Det fulgte med 8 stk små gummiringer man kunne feste på disse, slik at harddiskene blir vibrasjonsdempet. Problemet er bare at det fulgte kun med 8 ringer, som holder til 2 harddisker. Med kabinettet fikk jeg brackets for 5 disker. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe fler? Takk! Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg ville ha forsøkt Clas Ohlson, vet at de selger pakninger med gummiringer i diverse størrelser Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Will do EDIT: Finner ikke noe i nettbutikken ihvertfall :/ Det er slike med lim på ene siden som man klistrer på. Endret 6. oktober 2011 av TMB Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Noen slike: http://www.vendur.no/catalog/product_info.php?cPath=36&products_id=379 ? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Nei, mye tynnere. Er litt vanskelig å få tatt bilde, da jeg allerede har limt dem på...men kanskje 2mm tykke eller noe. Bruker ikke skruer til å feste HDD.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå