RaWTass Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg har hele setupen min på 1 padde som går inn i 1 stikk. Setupen er en overklokket maskin med 2 skjermkort og en 1200W corsair. I tillegg har jeg et 5.1 anlegg og 2 skjermer på samme padde. Kan dette skape problemer annet enn å kanskje være brannfarlig? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Er bare å finne ut hvor mye alt bruker av strøm (ampere), så ser du hva "padden" tåler.. Lenke til kommentar
RaWTass Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Er bare å finne ut hvor mye alt bruker av strøm (ampere), så ser du hva "padden" tåler.. Ingen generell retningslinje altså? ... Lenke til kommentar
runerask Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Sørg for å bruke 2,5mm2 ledning i det minste da. Forresten kan du kjøpe 4-veis stikkontakt, dem er jo beregnet på fast montasje. Men kan også brukes som "padde". Har du litt teknisk innsikt bygger du "padden" selv, med 4-veis stikk, ledning og støpsel. Garantert mye bedre enn ferdige "padder" Edit; leif Endret 1. oktober 2011 av runerask Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Er bare å finne ut hvor mye alt bruker av strøm (ampere), så ser du hva "padden" tåler.. Ingen generell retningslinje altså? ... Man kan få 5.1 anlegg fra 500 kroner til 500 lakser og mer, så 1 stk. overklokket PC og 1 stk. 5.1 anlegg blir faktisk litt for generelt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå