L03VIk Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Noen som har noen linker med info om hva som ligger i retail-pakken til denne brenneren? Betaler gjerne en 100-lapp ekstra hvis jeg f.eks. får nero6 med på kjøpet:-) Lenke til kommentar
DjViper Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 kun PlexTools+drivere tipper jeg Lenke til kommentar
havkol Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 The PX-708A comes in internal version with a Tray load mechanism. The Retail package includes: PX-708A (DVD Recorder), E-IDE (ATAPI) cable, Plextor CD/DVD Utility Software (PlexTools Professional), Nero 5.5 and InCD recording software, Pinnacle Studio 8 software, PowerDVD software, 16-language manual. Dette stod på denne siden. Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Dette stod på denne siden. Hmm. Har lest den. Må ha oversett det. Ingen sjans for at det slenger på nero6 før releasen i slutten av måneden? Det hadde vært supert. Kunne jo fjernet Studio8-en. Nero6 har jo greit redigeringsprogram. Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 tabbe Vel, vel. Spørs hvordan du ser det. Fikk jo svar på sp.målet mitt anyway. Er nok en del blundere jeg har gjort som var verre :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå