Brimstonesurfer Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hei dere! Er ute etter en mobiltelefon som skal brukes til et kritisk varslingssystem. For å få dette redundant ønsker jeg å ha to sim-kort i samme telefon som begge er aktive samtidig. da kan jeg være på to forskjellige nettverk samtidig. Har søkt litt rundt men modellene ser ikke ut til å eksistere lengre. Noen som har et godt tips? Telefonen trenger ikke være veldig avansert utover muligheten for to sim-kort. Takk!! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Er ikke lansert så mange dual-sim telefoner i Norge. Eneste jeg kommer på i farta er fra Samsung. Samsung B7722 https://prisguiden.no/sok?pg-q=samsung+b7722&n=0 Samsung C5212 https://prisguiden.no/sok?pg-q=samsung+C5212&n=0 Endret 1. oktober 2011 av Blunderguff Lenke til kommentar
bowelripper Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg lurer også på dette. Finnes det ingen flere alternativer her til lands enn de Blunderguff nevnte? Hva med Nokia X1-01? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 X1-01 kommer ikke til Norge. Lenke til kommentar
bowelripper Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Hvis jeg bestiller f.eks. X1-01 fra utlandet, så kan jeg bruke den i Norge uten problemer? (Skjønner at det ikke vil være norske menyer.) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 De fleste kinatelefoner støtter 2 simkort. Skjekk ut f.eks Dealextreme.com så finner du billige telefoner som støtter 2 sim. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Ja, telefonen bruke båndene gsm900/1800 som vi også bruker her i Norge, så den skal virke fint, så lenge telefonen ikke er operatørlåst. Endret 15. oktober 2011 av Blunderguff Lenke til kommentar
bowelripper Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Hmm, men vil jo ikke ha noe billig skvip. Vet ikke om det er verdt å satse på kinatelefoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå