KoKo_ Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hei! Jeg er ute etter bærbar PC, og skulle helst sett at den hadde ssd. Hvordan er kvaliteten/funksjonaliteten på hybrid? Er det vits? Skal bruke den til generell bruk som internett/musikk og casual gaming (ikke ekstrem grafikk, men fotball manager trenger nok litt cpu og minne). Skjermen ser jeg for meg bør være 15"+ (men ikke mye over 17). Bruker gjerne en tusenlapp ekstra for en kvalitetsskjerm med god oppløsning. Det er også viktig at den ikke støyer, og at den føles solid (ikke noe knirk og plastikk-billig følelse) Budsjett er 6-10k. Setter pris på alle tips, og helst en kommentar for hvorfor du mener ditt tips er bra (ikke bare en link uten kommentar) Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 tror de færrete bærbare kommer med ssd. et god ide kan være å kjøpe en slik kunshan sak fr multicom og bare bytte hdd med ssd i den Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Ja, har sett at det er dårlig med utvalg med ssd, er vel kanskje pga kapasiteten? Eller er det noe rundt hjørnet? Tar også i mot tips til pc uten ssd, kan se ut til at jeg må ende opp der hvis jeg ikke skal få gjerdesmak i rævva. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg sendte en henvendelse til noen nettbutikker med denne teksten: ------------------- Hei! Jeg er ute etter bærbar PC, og lurer på om dere kan komme med noen tips om hva dere kan tilby? Skal bruke den til generell bruk som internett/musikk og casual gaming (ikke ekstrem grafikk, men fotball manager trenger nok litt cpu og minne). Skjermen ser jeg for meg bør være 15"+ (men ikke mye over 17). Bruker gjerne en tusenlapp ekstra for en kvalitetsskjerm med god oppløsning. Er hybridssd noe å gå for? Vil jeg merke stor forskjell annet enn oppstartstid? Er få modeller med ssd, kommer det fler den første måneden? Det er også viktig at den ikke støyer, og at den føles solid (ikke noe knirk og plastikk-billig følelse). Jeg trenger ikke et heftig grafikkkort, midrange til en fornuftig pris holder. Budsjett er 6-10k. På forhånd takk for hjelpen! ---------------------- Jeg fikk disse tipsene: netonnet ps.no Komplett Netshop, Netshop2 Multicom -------- Hvem bør få pengene mine? Lenke til kommentar
seiran Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ut av de alternativene er det ingen tvi om at N53SV gir deg mest for pengene. Full HD skjerm er det største plusset i min bok. Ettersom det er FM det skal gå mest i, har du ingen bruk for noe kraftigere enn den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå