TBSkippy Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Må snart skifte harddisk. Harddisker leveres med korte skruer (ca 5 mm). Kabinettet "Antec Nine Hundred" har tykke vegger som krever skruer på 100-150 mm. Hvor får jeg tak i så lange skruer? (En henvisning til komplett ville vært topp) Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 10-15 centimeter? Det finner du ikke hos Komplett, men enhver anstendig jernvareforretning har nok! Lenke til kommentar
TBSkippy Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 10-15 centimeter? Det finner du ikke hos Komplett, men enhver anstendig jernvareforretning har nok! he he he... prøver en gang til: Hvor kan jeg få tak i 10 - 15 mm skruer? Lenke til kommentar
Vang1 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Enkelt. 1: Putt en av skruene i lomma. Dersom du må skru den ut først, gjør gjerne det. Dette er for å sikre at du får riktig skrue. 2: Gå ut i gangen, ta på deg sko, åpne døra, trekk inn litt frisk luft, og gå ut. 3: Ta kjappeste vei til Jernia eller en lignende butikk enten til fots, med sykkel, bil, moped eller hundespann, alt etter dine preferanser. 4: Vis frem skruen du har i lomma, og si antallet du skal ha. 5: Betal, gå hjem, problem solved. Jeg ringte rundt til 5-6 forskjellige webshapper en gang i tiden, og fellesnevneren er at ingen har ikke disse skruene, i alle fall var det svaret jeg fikk når jeg ringte kundesenterene dems med samme spørsmål en gang i tiden. Men det er snakk om helt normale, enkle skruer som stort sett alt av jernvare har. Jeg kjøpe mine på Jernia, men både Biltema og Clas har de også. Lenke til kommentar
TBSkippy Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Enkelt. 1: Putt en av skruene i lomma. Dersom du må skru den ut først, gjør gjerne det. Dette er for å sikre at du får riktig skrue. 2: Gå ut i gangen, ta på deg sko, åpne døra, trekk inn litt frisk luft, og gå ut. 3: Ta kjappeste vei til Jernia eller en lignende butikk enten til fots, med sykkel, bil, moped eller hundespann, alt etter dine preferanser. 4: Vis frem skruen du har i lomma, og si antallet du skal ha. 5: Betal, gå hjem, problem solved. Jeg ringte rundt til 5-6 forskjellige webshapper en gang i tiden, og fellesnevneren er at ingen har ikke disse skruene, i alle fall var det svaret jeg fikk når jeg ringte kundesenterene dems med samme spørsmål en gang i tiden. Men det er snakk om helt normale, enkle skruer som stort sett alt av jernvare har. Jeg kjøpe mine på Jernia, men både Biltema og Clas har de også. Hmmm, der jeg bor er det mer vanlig med hundespann enn sykkel. Og Jernia er ikke større enn enn skomakerbutikken på Liertoppen. Claes må sjekkes.. ...Nope, de har kun 5 mm (Skrueset) Endret 1. oktober 2011 av TBSkippy Lenke til kommentar
TBSkippy Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) (TigerDirect.com) - Nope! (Cyberguys.com) - Nope! (Antec.com) - Tja? Selger ikke smådeler uten for USA's grenser? Her blir det trolig nytt kabinett pga ukurrante skruer... Endret 1. oktober 2011 av TBSkippy Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Du kan jo sende de en mail og høre om de selger varer til andre land en bare usa. Bare for dollar er valutaen de bruker betyr det ikke at de ikke bare selger i usa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå