Garanti Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Kaster meg hodestups ut i oktoberfesten etter et lengre fravær fra forumet. Kommer til å bruke Canon 7D med Zuiko 28mm f2, manuell fastoptikk opprinnelig for Olympus OM. Endring 03.10: Var litt usikker på om jeg skulle ha en ekstra utfordring. Å fullføre som kandidat er en meget stor utfordring i seg selv.. Men siden jeg ble så fornøyd med de to første, har jeg bestemt meg for å la være å redigere bildene, utenom nedskalering + enkel s/h-konvertering uten spakevridning. Endret 3. oktober 2011 av Garanti Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 1. oktober: 2. oktober: Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 En meget dunkel start. Nummer to ble vel nærmest abstrakt, og jeg liker det. Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Litt Blair Witch Project over dette:-) Keep´em coming. Endret 4. oktober 2011 av twoeyes Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Liker stilen på bildene dine. På det første får jeg av en eller annen grunn følelsen av det står et rådyr borti krattet der, klar til å hoppe ut i vegen... Fin refleksjon på det andre bildet, det er litt abstrakt, men ikke mer enn at man kan gjette på hva det er. Bra jobba. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 2 Oktoberbildet var knall! Flott og mørkt. Minimalistisk abstrakt. Flott! Ser frem til fortsettelsen! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Fin minimlistisk stil - gleder meg også til fortsettelsen. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Henger fortsatt med! Fortsatt ubeskjært, men det ble litt spakevridning for å få fram detaljer. 3. oktober - På kanten 5. oktober Eplekake - man har i alle fall en ting å glede seg over når høsten kommer.. 8. oktober - Bla opp! 9. oktober 11. oktober Endret 11. oktober 2011 av Garanti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå