V. Haugen Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Svar riktig på tre kjappe og bli med på vår helgekonkurranse. Konkurranse: Vinn tøffingen Sony Ericsson Xperia Active Lenke til kommentar
BNils1 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Nå er det på tide at jeg vinner en gang her altså.. Trenger virkelig en ny mobil siden min gamle SE f305 begynner å streike i tide og utide Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Nå er det på tide at jeg vinner en gang her altså.. Trenger virkelig en ny mobil siden min gamle SE f305 begynner å streike i tide og utide tror egentlig ikke det er en "rett" tid for en mobil å streike Endret 1. oktober 2011 av sindre94 Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Nå er det på tide at jeg vinner en gang her altså.. Trenger virkelig en ny mobil siden min gamle SE f305 begynner å streike i tide og utide tror egentlig ikke det er en "rett" tid for en mobil å streike Når sjefen eller (sviger)foreldre ringer? 2 Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Har verken penger eller motivasjon til å kjøpe meg ny mobil, så dette ville gjort ukedagene enda bedre *smisksmisk* Lenke til kommentar
FredBus Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Denne er så min! Har nettopp ødelagt en iPod, og så en iPhone, begge i vann. Lenke til kommentar
doh123 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 HÅPER jeg vinner ! Men lykke til alle sammen Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Denne hadde kommet godt med nå som jeg ikke har mobil! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 dama trenger noe sånt, bring it on! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Nå er det på tide at jeg vinner en gang her altså.. Trenger virkelig en ny mobil siden min gamle SE f305 begynner å streike i tide og utide Slutt å klag Jeg sitter fortsatt med min Nokia 6630 og surfer facebook i pausen Lenke til kommentar
kadabriel Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Nå er det på tide at jeg vinner en gang her altså.. Trenger virkelig en ny mobil siden min gamle SE f305 begynner å streike i tide og utide Sorry dette er ikke telefonen for deg!! Denne skal bli med meg på jakt Men lykke til neste gang. Lenke til kommentar
_mulholland_ Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hold dere unna Xperia. Elendighet i system. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg