Gå til innhold

Her er oktober-mobilene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye av ryktene som dukker opp om Nexus Prime om dagen tyder på at at det kommer et skikkelig monster av en telefon (men så er det jo altid). Nokia N9 kommer jeg nok til og kjøpe, virker som en spennende telefon, og sikkert litt fordi det kommer bare en av den.

Android telefoner har jeg flere av og kommer nok til og kjøpe mange flere fremover, iPhone vil også eksistere lenge, selv etter at menneskets undergang vil sjelen til Steve ha infiltrert iOS og fått iPhone til og utvikle seg til nye modeller, helt av seg selv. Windows Phone ser også lovende ut så det vil sikkert også bare bli bedre med tiden som går. Men dette gjør N9 til enhjørningen her. ;)

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Eneste grunnen til at det blir n9 er det fantasiske UIet, swipe.

Alt jeg småirriter meg med på android er fikset der. Multitasking bruker jeg mye, og det er noe dall på android. Iallefall det jeg har prøvd av roms på SGS2en. iOS har vel ikke multitasking engang, såvidt jeg vet.

Pluss at man kan sveipe programmer til bakgrunnen eller sveipe dem så de lukkes totalt. I android som jeg har prøvd er det enten "legge i dvale" eller "holde inne hovedknapp, vente, klikke task manager, krysse ut program".

Derfor: n9. for meg. og mitt bruk.

Lenke til kommentar

Meego er ikke ferdig i det hele tatt da. Maemo6/Meego Harmattan er jo ikke the actual Meego.

Det ser jo heller ikke ut til at MeeGo blir ferdig, siden Intel nå har staket ut ny kurs mot et nytt mål. Som det står øverst på MeeGo.com: "MeeGo.com | Learn more at tizen.org".

Endret av tommyb
Lenke til kommentar

Er vel fordi Nexus Prime fortsatt bare er i rykte stadiet tipper jeg :hmm:

Og det gjelder jo strengt tatt også iphone 5. Den er også bare på ryktestadiet selv om Apple skal ha pressekonferanse i morgen.

Joda, men er det noe som tyder på at det er høy sannsynlighet for at Prime kommer i oktober?

AtW

Lenke til kommentar

Er vel fordi Nexus Prime fortsatt bare er i rykte stadiet tipper jeg :hmm:

Og det gjelder jo strengt tatt også iphone 5. Den er også bare på ryktestadiet selv om Apple skal ha pressekonferanse i morgen.

Joda, men er det noe som tyder på at det er høy sannsynlighet for at Prime kommer i oktober?

AtW

Tviler vel kanskje på at du finner den i butikkene i oktober, men tror den med høy sannsynlighet vil bli offentliggjort 11 oktober.

Off-topic: Hvorfor har du en ekstra signatur i hver eneste post AtW? Du vet nicket ditt står over hver eneste post også? ;)

XmasB :new_woot:

Lenke til kommentar

Tviler vel kanskje på at du finner den i butikkene i oktober, men tror den med høy sannsynlighet vil bli offentliggjort 11 oktober.

Apple har invitert til en presseevent imorgen (4. oktober) hvor de kommer til å lansere neste iPhone.

Lenke til kommentar
Raptor' timestamp='1317654627' post='18394773']

Apple har invitert til en presseevent imorgen (4. oktober) hvor de kommer til å lansere neste iPhone.

Pfft. Prime var tema for den posten. iPhone kommer nok snart nok med en bitteliten oppgradering som får epleguttene til å juble skal du se.

Lenke til kommentar

Jeg er spent på iphone5. Jeg antar det blir en iphone4 med litt bedre "stats". Som iphone4 var for iphone 3gs, og 3gs for 3g og 3g for iphone.

Samme gamle, mest sannsynligvis. Men nå kan du endelig se notifications. Kanskje til og med skru på bluetooth uten at du må krongle gjennom hauger av settings men faktisk kan gjøre det fra homescreen om man er heldig.

Men min skepsis kan bli slått ihjel. Me får sjå.

Lenke til kommentar
Samme gamle, mest sannsynligvis. Men nå kan du endelig se notifications. Kanskje til og med skru på bluetooth uten at du må krongle gjennom hauger av settings men faktisk kan gjøre det fra homescreen om man er heldig.

Og det blir vel et velklingende navn på notifications og noen ord om hvor revolusjonerende dette er, og folk hyler av begeistring.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...