IceBlitz Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hei! Så en film for en stund siden der en av skuespillerne hadde en utrolig kul dekorasjon på skrivebordet sitt, og jeg ønsket plutselig et slikt selv for moro skyld. Det var to pinner som gikk om hverandre uten å noengang stoppe (foruten den lille friksjonen som tilslutt ville stoppet det da). Etter endeløs leting på ebay etter søk som perpetual motion, kinetic motion, science, physics osv osv så fant jeg produktet. Det var fra filmen Iron Man 2 og her er en video av det: Men jeg ser at dette koster rundt 250 USD på Ebay og Amazon. Er det noen som vet hvor man kan få tak i dette billigere? Er jo meget enkelt å produsere noe slikt, og ikke dyrt heller. Er vel bare siden det har vært i en film at prisene går opp. Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) http://www.dhgate.com/wholesale/swinging+sticks+kinetic.html#search Dette er den kinesiske versjonen av ebay. Står i en av kommentarene på youtube at den er håndlaget. Så det er ikke rart at den koster litt. Endret 1. oktober 2011 av Scorpion88 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Er det trygt å handle der da? Bruker dem paypal? For jeg ble svindlet for 3000kr på alibaba.com en gang, og har ingen intensjoner om å gjøre det igjen lissom Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Det bruker paypal. Om det er trygt å handle der kommer jo litt an på personen du velger å handle hos. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Æhh, men så lenge de bruker paypal refunderer jo paypal 90% av kjøpesummen tilbake dersom varen ikke er som den skal være Takk for tipset, blir bestilling på meg hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå