fcuk_IT Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Oink Oink by emmkayfive, on Flickr 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Og jeg som trodde grisene skulle være grønne nå for tiden Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Stilige fjær-bilder, KSunhill! Takker! Bra bilde av pirbadet! Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Litt opprykksdrama i fra 7 div. En festlig kamp var dette Var en fotballkamp, selvom det kanskje ikke kan direkte ses ut i fra bildene. :!: Endret 6. oktober 2011 av k-h-s Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Leirungsdalen i Jotunheimen Leirungdalen av Hans-Kristian Valnes 2 Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Der snubla jeg over et bilde til som ble forkastet fra Oktoberfesten. Cocky by Kristine S., on Flickr 1 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Fagerdalen ved Jotunheimen Meget pent! Lenke til kommentar
Joaaso Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Lærdalstunnelen Endret 7. oktober 2011 av Joaaso 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Kan jeg friste med litt ørkenlandskap? 2011-10-01-14-53-51 by tomsi42, on Flickr 2011-10-01-14-32-32 by tomsi42, on Flickr 4 Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Kan jeg friste med litt ørkenlandskap? Ja takk Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Sandefjord-Ørn... (FL200) Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Fagerdalen ved Jotunheimen Meget pent! Tusen takk Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Sandefjord-McFly (FL200) Endret 7. oktober 2011 av flageborg 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Dette er bildet jeg valgte å sende inn til konkurransen etter Scott Kelby's 4th annual worldwide photowalk i Trondheim. 3 Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Cupcakes i sterke farger som vi laget i går kveld Må skryte og si at de var faaktisk jysela gode! 1 Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Takker! Var noe helt nytt jeg prøvde, tatt med NEX-5N. Ser at det lønner seg å ha et kamera som man har med seg oftere enn speilrefleks. Denne er fra Oslo S: (klikk på bildet for å se med svart bg) 2 Lenke til kommentar
picatta Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Det er en skrytetråd det her, ikke sant? Nja, er vel heller ment i utgangspunktet og være for bilder som ikke er gode nok til visning i BK Akkurat den "regelen" er vel ganske så diffus. Mange bilder her som er mere enn gode nok for BK! For meg er denne tråden for bilden som er FOR gode for BK, altså bilder som en er sikker på at er gode 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 For meg er denne tråden for bilden som er FOR gode for BK, altså bilder som en er sikker på at er gode Det er ikke det som er intensjonen med disse trådene, den er for alle som har et bilde eller to som de vil sie frem til andre. Hverken mer eller mindre. Om de er gode eller dårlige, om de heller hører hjemme i BK, osv er ikke relevant. Det må ikke bli slik at folk vegrer seg å legge ut bilder her fordi de ikke føler at bildene er gode nok. 1 Lenke til kommentar
picatta Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 For meg er denne tråden for bilden som er FOR gode for BK, altså bilder som en er sikker på at er gode Det er ikke det som er intensjonen med disse trådene, den er for alle som har et bilde eller to som de vil sie frem til andre. Hverken mer eller mindre. Om de er gode eller dårlige, om de heller hører hjemme i BK, osv er ikke relevant. Det må ikke bli slik at folk vegrer seg å legge ut bilder her fordi de ikke føler at bildene er gode nok. Jeg mente det ut ifra at det er så sykt mange gode bidrag som legges ut i denne tråden. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Litt forskjell... (Fra Badekarpadlingen 2011 i Trondheim) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå