tomsi42 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 I dag tok vi en tur innom Hirtshals før vi tok fergen hjem: 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Larsenio Skrevet 2. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. oktober 2011 Herlige eldstedattera... Charlotte på Flickr Fotografert med 43mm Ltd. 12 Lenke til kommentar
Breni Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Herlige eldstedattera... Charlotte på Flickr Fotografert med 43mm Ltd. Det var sweet! Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Noen natt+tåke+gatelys-bilder til. 2 Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 En liten gåtur i sommerværet lørdag 1. oktober, resulterte i bl.a. disse bildene; Alle bildene er tatt i Strandgateparken i Hamar. 3 Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Artig å se hjembyen igjen, begynner å bli noen måneder siden jeg var i den delen av landet. Ellers så har jeg nok en gang prøvd meg på fotballfotografering... En liten smakebit her. Endret 3. oktober 2011 av Killswitch Lenke til kommentar
Populært innlegg egilh Skrevet 3. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 3. oktober 2011 11 Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Rasmuskriis: tatt av flygande ørn? Beskjert mykje? Er ikke beskjert så mye, er tatt akkuart når ørnen tar av. Enda et bilde fra Afrika 4 Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Utruleg vakker gravstein Ikke for å være en partypooper nå, men jeg er usikker på hvor god karma det er å publisere bilde av en gravstein der navnet på (og til og med bilde av) avdøde er godt synlig - i hvertfall når avdøde gikk bort i svært ung alder (under 30), det får meg til å anta at det er spesielt tragiske omstendigheter rundt dødsfallet, og at pårørende ikke uten videre ønsker å tilfeldigvis dumpe borti dette bildet. Håper du skjønner hvor jeg vil med dette og kanskje vil vurdere å fjerne dette bildet fra offentlighetens lys (både her og i september-tråden) Heilt sant. Det var rart å faktisk berre ta bilete. Eg burde ikkje ha posta det! Takk! Bilde i seg selv var bra, hva med og viske ut navnet istedenfor ? Nå så jeg ikke bilde, men tillater jeg å spørre, hvorfor har vi gravstein dersom det ikke er for å minnes de som er gått bort. Regner ikke meg selv som ufølsom men det var da en merkelig ting å påpeke at man kunne se navn på en gravstein Lenke til kommentar
egilh Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Snart ferdig med dagens spamming Edit: bildet datt visst ut Endret 4. oktober 2011 av egilh 8 Lenke til kommentar
Breni Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Bare fortsett egilh! Herlig stemning i bildene 1 Lenke til kommentar
egilh Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Takk gutter! Her kommer ett til som er preget av støy fra høy ISO samt bevegelsesuskarphet, men liker det litt likevel: Edit: Trenger vel ikke ny post for dette: Endret 3. oktober 2011 av egilh 5 Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Bilde tatt for ei lita stund siden når jeg var hjemme på Nordmøre =) 3 Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Flotte bilder Egil. Liker spesielt det der lyset kommer inn takluken. Er svært svak for sånne bilder. Her er noe crap fra meg. Er ikke helt fornøyd. 1 Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Tre hus tett i tett tre hus tett i tett sk by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Og jadda, klisjé strå med sol. Strå og sol by Anders Myhre Brakestad, on Flickr 1 Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Utruleg vakker gravstein Ikke for å være en partypooper nå, men jeg er usikker på hvor god karma det er å publisere bilde av en gravstein der navnet på (og til og med bilde av) avdøde er godt synlig - i hvertfall når avdøde gikk bort i svært ung alder (under 30), det får meg til å anta at det er spesielt tragiske omstendigheter rundt dødsfallet, og at pårørende ikke uten videre ønsker å tilfeldigvis dumpe borti dette bildet. Håper du skjønner hvor jeg vil med dette og kanskje vil vurdere å fjerne dette bildet fra offentlighetens lys (både her og i september-tråden) Heilt sant. Det var rart å faktisk berre ta bilete. Eg burde ikkje ha posta det! Takk! Bilde i seg selv var bra, hva med og viske ut navnet istedenfor ? Nå så jeg ikke bilde, men tillater jeg å spørre, hvorfor har vi gravstein dersom det ikke er for å minnes de som er gått bort. Regner ikke meg selv som ufølsom men det var da en merkelig ting å påpeke at man kunne se navn på en gravstein Eg har kanskje ikkje rett til å leggja ut slike bilete på internett, då eg ikkje har peiling på kven det var. Det er veldig personlege greier, og gravsteinen var berre nokre år gamal. Uansett, skulle pårørande koma innom her, vil eg ikkje skapa uro. 2 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Noen få fra fotballkampen i går (Skeid - FK Tønsberg): Skeid - FK Tønsberg by azathosk, on Flickr Skeid - FK Tønsberg by azathosk, on Flickr Skeid - FK Tønsberg by azathosk, on Flickr Skeid - FK Tønsberg by azathosk, on Flickr Skeid - FK Tønsberg by azathosk, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå