tomsi42 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Flott, men sliter litt med de rammene du har rundt bildene dine. En hvit firkant, men enda så fortsetter det utenfor denne Synes ikke den rammen er den verste jeg sett. Er en av bedre løsningene* hvis man absolutt vil ha med copyright info og webinfo. *) Hindrer selvsagt ikke skruppelløse/uvitende å stjele selv bildet, men det er en annen diskusjon. Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Flott, men sliter litt med de rammene du har rundt bildene dine. En hvit firkant, men enda så fortsetter det utenfor denne Synes ikke den rammen er den verste jeg sett. Er en av bedre løsningene* hvis man absolutt vil ha med copyright info og webinfo. *) Hindrer selvsagt ikke skruppelløse/uvitende å stjele selv bildet, men det er en annen diskusjon. Nei, det eneste som kan hjelpe på litt når det gjelder stjeling av bilder på nett, er om du setter på ett himla stort skrått vannmerke på tvers av bildet. Hvor pent akkurat det er, er ett annet spørsmål... Har prøvd meg frem litt for å finne en ok løsning for å ha med litt info, og så langt er dette den beste løsningen. Nok om det - nok ett bilde; I want to believe 4 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 To bilder fra en 220 rull. Fuji GW690III og Kodak ISO 320 film ble brukt. Det er den siste rullen som ble eksponert, fremkalt og blir nå skannet før den fyker ut døra. 1 Lenke til kommentar
Joaaso Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 noen høstbilder fra oslo før helgen 2 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Så avslutter vi oktober med litt fargepang _DSC6339-Edit by Inc aka Foto22, on Flickr 3 Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Har blitt mye Oktoberfest og lite "Akambrukernes bilder" denne måneden, men får vel komme med en siste krampetrekning før vi går over i november. Maple leaves I by s_evenseth, on Flickr 1 Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ett lyspunkt fra en ellers så grå aften på Lerkendal i går ... Nikon D3 400mm ISO 2500 1/1250 sec Litt av ballen kan skimtes i øvre billedkant, men jeg valgte å croppe den bort for å komme nærmere spillerne. 3 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg synes det var mange lyspunkter på Lerkendal igår, jeg. Nærmere bestemt 6 av de Her går det mest i høstbilder; her er noen rejects fra Oktoberfesten ... 1 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Prøvde noe nytt her om dagen.. 1 Lenke til kommentar
Virke Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Prøvde noe nytt her om dagen.. De bildene hadde vært så sinnsykt mye fetere hadde du turt å eksperimentere med lys og effekter! Lenke til kommentar
ventle Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Prøvde noe nytt her om dagen.. De bildene hadde vært så sinnsykt mye fetere hadde du turt å eksperimentere med lys og effekter! Sånne uttalelser forplikter - nå forventer jeg at du selv bidrar med bilder der du "eksperimenterer med lys og effekter"... Endret 31. oktober 2011 av ventle 3 Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Får avslutte oktober med ett bilde tatt rundt midten av oktober. Ble ett gjensyn med denne gamle jernbanebrua, som jeg ikke har vært og fotografert siden 2005. 4 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Prøvde noe nytt her om dagen.. De bildene hadde vært så sinnsykt mye fetere hadde du turt å eksperimentere med lys og effekter! Var nå første forsøk da, så kan tenkes at det blir mer eksperimentering neste gang. Noen forslag til lys og effekter da? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Et par av de siste bildene fra oktoberfesten min. Hmmm. Hva tror dere om det første? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Flere eksempler på kundebilder man kan får gjøre 1 Lenke til kommentar
Lakesis Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Et par av de siste bildene fra oktoberfesten min. Hmmm. Hva tror dere om det første? Methinks someone doesen't know where october ends and november begins... 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Da er ny bildetråd for november på plass. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Prøvde noe nytt her om dagen.. De bildene hadde vært så sinnsykt mye fetere hadde du turt å eksperimentere med lys og effekter! Sånne uttalelser forplikter - nå forventer jeg at du selv bidrar med bilder der du "eksperimenterer med lys og effekter"... Går vel an å komme med tilbakemelding uten at jeg må bevise at jeg skal være bedre? Dette er en lei uvane mange har på dette bildeforumet. Type "Hvis du vil at jeg skal endre på noe så får du gjøre noe bedre selv". Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Går vel an å komme med tilbakemelding uten at jeg må bevise at jeg skal være bedre? Dette er en lei uvane mange har på dette bildeforumet. Type "Hvis du vil at jeg skal endre på noe så får du gjøre noe bedre selv". Det har vel mere med hvordan du kommer med råd - ordbruk som "sinnsykt fetere" og "om du hadde turt" gjør jo ikke akkurat folk vennligere stilt. Og det er vanskelig for oss å vurdere verdien i rådene dine når vi aldri har sett hva du er god for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå