Fotofashion Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 en liten misse shoot og så et gravidshoot 5 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 ... Mine er fra Tønsberg. Jeg kjente igjen de figurene som er plassert rundt omkring der. Jeg var der i mars mnd. 1 Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Fra September, men rakk ikke legge de ut i går 5 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Utruleg vakker gravstein Ikke for å være en partypooper nå, men jeg er usikker på hvor god karma det er å publisere bilde av en gravstein der navnet på (og til og med bilde av) avdøde er godt synlig - i hvertfall når avdøde gikk bort i svært ung alder (under 30), det får meg til å anta at det er spesielt tragiske omstendigheter rundt dødsfallet, og at pårørende ikke uten videre ønsker å tilfeldigvis dumpe borti dette bildet. Håper du skjønner hvor jeg vil med dette og kanskje vil vurdere å fjerne dette bildet fra offentlighetens lys (både her og i september-tråden) 7 Lenke til kommentar
skjlzvik Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Tok noen bilder av ene ferga i Molde, var så utrolig fint med dis på sjøen! 1/4000 f. 3,5 ISO 100 2 Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Utruleg vakker gravstein Ikke for å være en partypooper nå, men jeg er usikker på hvor god karma det er å publisere bilde av en gravstein der navnet på (og til og med bilde av) avdøde er godt synlig - i hvertfall når avdøde gikk bort i svært ung alder (under 30), det får meg til å anta at det er spesielt tragiske omstendigheter rundt dødsfallet, og at pårørende ikke uten videre ønsker å tilfeldigvis dumpe borti dette bildet. Håper du skjønner hvor jeg vil med dette og kanskje vil vurdere å fjerne dette bildet fra offentlighetens lys (både her og i september-tråden) Heilt sant. Det var rart å faktisk berre ta bilete. Eg burde ikkje ha posta det! Takk! 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Sommer, sol og 1 oktober - 22 grader på det meste, og temperaturen falt som en stein når sola gikk ned... Nikon D700 m/70-200 90mm f.9 1/250 sek 3xSB-900 på 60cm paraply og 1 SB-900 mot reflektor med gullpanel. Små justeringer gjort i Capture NX2, naturlig farge i vannet sola er ett par min unna å gå ned. Endret 1. oktober 2011 av fo2re 3 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Bikinien er uskarp. Merkelig at resten er skarpt da men. Endret 1. oktober 2011 av Ratleto 1 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 I og med at det var lovet finvær disse dagene hadde jeg tenkt til å prøve meg på stjernebilder i går kveld/natt. Men tykk tåke satte en stopper for det, så da ble det tåke+gatelysbilder istedet. 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Utruleg vakker gravstein Ikke for å være en partypooper nå, men jeg er usikker på hvor god karma det er å publisere bilde av en gravstein der navnet på (og til og med bilde av) avdøde er godt synlig - i hvertfall når avdøde gikk bort i svært ung alder (under 30), det får meg til å anta at det er spesielt tragiske omstendigheter rundt dødsfallet, og at pårørende ikke uten videre ønsker å tilfeldigvis dumpe borti dette bildet. Håper du skjønner hvor jeg vil med dette og kanskje vil vurdere å fjerne dette bildet fra offentlighetens lys (både her og i september-tråden) Heilt sant. Det var rart å faktisk berre ta bilete. Eg burde ikkje ha posta det! Takk! Bilde i seg selv var bra, hva med og viske ut navnet istedenfor ? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Bikinien er uskarp. Merkelig at resten er skarpt da men. Er også veldig kornete på beina Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 han har jo brukt nikon, hva forventer dere ? xD 1 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Blits, hopp og sprett i skumring. 5 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 han har jo brukt nikon, hva forventer dere ? xD Moroklumpen finnes fortsatt folk hos Canon med sikleskader når D300 og D3 n ble lansert lælælælæææ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 To små i fra familien i dag: Så dro jeg ut tidlig her i morges, men altfor mye dis og tåke gjorde det umulig å få tatt blide av det jeg hadde tenkt, så det blir et forsøk senere i dag, eller en annen dag i stedet.. Fant noe småtterier som jeg kunne ta bilde av iallefall.. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 han har jo brukt nikon, hva forventer dere ? xD Moroklumpen finnes fortsatt folk hos Canon med sikleskader når D300 og D3 n ble lansert lælælælæææ hehe, var jo ment som en liten spøk da;) men nikon har noen fine kameraer, eneste grunnen til at jeg kjører canon er at jeg starta med det og trives med det og ser ingen grunn til å selge alt jeg har for å kjøpe nikon Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Fikk lyst på pølser jeg selv om jeg ser at det er en rull med trekkerør Endret 2. oktober 2011 av Nautica 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå