Kenneth Solfjeld Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Oktoberfest skroting: Fra min alt for korte visitt på Sjonfjellet Kafe.. Lenke til kommentar
brk Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) @GENTorly: Nydelige bilder. Det er noe fasinerende med gamle biler og annet menneskeskapt i naturen . De to øverste er kanskje noe tett på? De to øverste er helt klart ganske tett på. Dette var dog med vilje; Nr.1 har en kul ting; det knuste glasset. Nr.2 hadde bare en slik tøff detalj på hele bilen, så jeg fokuserte på å få fram noe ved bilen, ikke hele bilen. Godt du likte bildene! Her er forsåvidt en liten svart/hvitt-serie fra samme turen Herlig!. Endret 10. oktober 2011 av brk Lenke til kommentar
egilh Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 En liten samling med landskapet rundt Narvik: Og mer skal det bli! 9 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Vålerenga Hockey mot Lillehammer IK 4-3 (fra Jordal amfi): Første gang jeg prøver meg på hockey og dette ga skikkelig med mersmak. Hele settet finner dere her. 1 Lenke til kommentar
skjlzvik Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 En liten samling med landskapet rundt Narvik: Nydelige bilder Egilh! Lenke til kommentar
egilh Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Nydelige bilder Egilh! Tusen takk! Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 snip nr2 var nydelig. Alle hadde gode motiver, men lyset gjorde sitt for å gi nr2 en klar fordel framfor de andre! Uansett; alle var gode bilder. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Knallbra bilder Egilh! Jeg fikk dratt meg ut for å fotografere stjerner på lørdag. Har så og si aldri tatt bilder av stjerner/nattmotiver før så det var spennende Bildet er tatt på Sjusjøen, 10 minutter fra hytta IMG_7820.jpg by Petter Brenni, on Flickr 4 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg fikk dratt meg ut for å fotografere stjerner på lørdag. Har så og si aldri tatt bilder av stjerner/nattmotiver før så det var spennende Bildet er tatt på Sjusjøen, 10 minutter fra hytta Hmmm, skulle tro vi hadde planlagt dette sammen... Var jo også på Sjusjøen i helgen, og prøvde også stjernebilder for første gang... Ganske så likt resultat også. Har ikke gått gjennom mine skikkelig enda, men kommer vel noen bilder fra meg også snart. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Når ble bildene tatt? Bor på Lillehammer selv, men mangler bil så jeg kommer meg ikke ut av juletreet av et sentrum på nattetid. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Hmmm, skulle tro vi hadde planlagt dette sammen... Var jo også på Sjusjøen i helgen, og prøvde også stjernebilder for første gang... Ganske så likt resultat også. Har ikke gått gjennom mine skikkelig enda, men kommer vel noen bilder fra meg også snart. Heheh, sånn kan det gå Ser frem til å se hva du har fått til. Edit: Dragen: De ble tatt omtrent ved midnatt. Hva med å pakke med seg telt og kamera og slå leir i skogen? Endret 10. oktober 2011 av Breni Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 6-kantete bokeh-"rundinger" i bakgrunn. 50mm F/1.8 AF-D Lenke til kommentar
egilh Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 - Takk Det er jeg helt enig i, det er nok det som ble best fra hele turen. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg skulle ta bilder av fjong arkitektur og smale briller i Helsinki. Slik gikk det ikke. Det går aldri slik. Alt linker til flickr. 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg skulle ta bilder av fjong arkitektur og smale briller i Helsinki. Slik gikk det ikke. Det går aldri slik. Heldigvis - dette er jo mye mer interessant Lenke til kommentar
egilh Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 - Ja, flotte bilder Euklid. - Litt mer fra Narvik, ikke landskap denne gangen: 4 Lenke til kommentar
egilh Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 .. Også en fjelltopp til da: Stort format 1 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Oktoberfest avvisning.. Jepp, det er en Ford traktor.. 1 Lenke til kommentar
Joaaso Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Fra Ulefoss hovedgård for noen uker siden.. Endret 10. oktober 2011 av Joaaso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå