eivind84 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Første vintervær innover mot Sommarøy i Troms. Et av de ytterste husene står og lyser opp. Jeg liker dette bildet, veldig "norskt" Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Et par fra rett utenfør døren Neighborhood at night by H.Treider, on Flickr Dead man walking by H.Treider, on Flickr ...fant visst et par til Twin trees by H.Treider, on Flickr Midnight tree likes midnight by H.Treider, on Flickr 4 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Dead man walking by H.Treider, on Flickr Eller "på vei hjem fra jobben" som vi andre sier Fin høststemning i disse. Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Einsam stasjon. Det einaste dette biletet manglar er ein person eller noko som ventar. Liksom, det manglar "det lille ekstra" Eg hiv det ut her uansett. Same problemet gjeld forsåvidt gatelysbiletet mitt på fyrste sida. Ås togstasjon crop by Anders Myhre Brakestad, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Breni Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Nyter de siste feriedagene på hytta før det bærer tilbake til jobb og skole IMG_7544-Edit.jpg by Petter Brenni, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Dagens Oktoberfest bidrag: Fortsatt lekker Jepp! Takker! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Et testbilde fra gårsdagens tur med Zuiko 50mm f/1,8 (OM) Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 @GENTorly: Nydelige bilder. Det er noe fasinerende med gamle biler og annet menneskeskapt i naturen . De to øverste er kanskje noe tett på? De to øverste er helt klart ganske tett på. Dette var dog med vilje; Nr.1 har en kul ting; det knuste glasset. Nr.2 hadde bare en slik tøff detalj på hele bilen, så jeg fokuserte på å få fram noe ved bilen, ikke hele bilen. Godt du likte bildene! Her er forsåvidt en liten svart/hvitt-serie fra samme turen 3 Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Tatt for en uke siden med en SGS Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Mere abstrakt makro. Hvordan en nærliggene stjernetåke kunne sett ut fra jorda ved soloppgang. 1 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Slenger med noen av de jeg likte best fra treffet på lørdag: _MG_4045 by azathosk, on Flickr tockfors-4209 by azathosk, on Flickr tockfors-4128 by azathosk, on Flickr tockfors-4023 by azathosk, on Flickr Sånn, det var vel det. Kommer sikkert flere etter hvert. 2 Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) En liten serie arkitektur. http://www.flickr.com/photos/sebgs/ Endret 9. oktober 2011 av sjokolademousse 1 Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Kom bare til å tenke på hvilken tid vi går i møte nå... Snøen faller sånn smått og snart blir det sånn her igjen: Tatt 7.Februar 2009 med Pentax K10d, kitobjektivet DA18-55mm versjon 1 og med innstillingene 1/250 sek lukker f/5.6 18mm ISO 140 Icy rocks på Flickr 3 Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Kom bare til å tenke på hvilken tid vi går i møte nå... Snøen faller sånn smått og snart blir det sånn her igjen: Tatt 7.Februar 2009 med Pentax K10d, kitobjektivet DA18-55mm versjon 1 og med innstillingene 1/250 sek lukker f/5.6 18mm ISO 140 Icy rocks på Flickr Huttetu for et fabelaktig bilde!!! LIKER bigtime. Eldstejenta mi på 8. Luer brukes også innendørs nuh. 1 Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Dagens fangst (stangfiske fra svaberg): Endret 9. oktober 2011 av Itspersonal Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 En utedo fra oktoberfesten min. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Kommet utrolig mye bra i fra dere som var i Svergie på treff. Mens dere drev med det drev jeg med dette. Varmer opp med alexx Alexxander show Fortsetter med et bilde av John Arne Riise. Kan ikke finne han i bildedatabasen min så alltid greit å ha et bilde på lager. Fortsetter med dette bildet. En "Fetsund-råner" og en "Rambo Rambekk". To spillere med historie i LSK, en er aktiv en har lagt sko'a på hylla. Så må jeg avslutte med to sammensetninger av Jahn Ivar «Mini» Jakobsen sitt "show". Enda scorer han mål, og enda kan det feires. Og enda kan han bomme på mål. Men muligens han klarte fler en 4 "push ups" i hans glansdager som fotballspiller på 80/90 tallet. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Dagens bilde fra oktoberfesten =) I say tomato... by Kristine S., on Flickr 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå