Lorus Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Hei, alle sammen! Dette er mitt første innlegg i forumet og håper at dere kan hjelpe meg litt. Jeg utfører verneplikta for tida og har fått en jobb som går utpå å sitte på ræva hele dagen og vente på at noen skal ringe. Derfor vurderer jeg nå å gå til anskaffelse av en bærbar pc, men saken er den at jeg ikke er interesert i å kjøpe bærbar med mindre jeg har tilgang til internet på den maskinen. Jeg har ikke noe erfaring med bærbare maskiner fra før så derfor trenger jeg litt hjelp. Hvordan er det med internett tilgangen på slike maskiner, må man ha tilgang til en telefon linje for å kunne koble seg til internett? Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Spørsmålet er heller hva du har tilgang til hvor du sitter? Er du heldig har du en datatilkobling i form av et standard nettverkstilkobling, er du griseheldig har di trådløst men det er lite sannsynlig. Du må også søke om disp for å koble deg til nettverket. Så var det dagens bærbare : di nyeste har som regel innebygd lan tilkoblinger og noen modeller ir. men det kan ikke garanteres. Men finn først ut om det er mulig å koble deg til først, hvis ikke hadde jeg heller kjøpt meg en stasjonær og fått tak i noen heftige spill, tida går fortere da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå