Gå til innhold

Usynlig musepeker i Opera

Salt kjeks

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har nylig begynt å bruke Opera, da jeg hadde problem med Firefox på en av maskinene mine. Det fungerte fint noen dager, men så begynte musepekeren å forsvinne. Når musen blir holdt i ro forsvinner musepekeren, og kommer ikke tilbake før jeg klikker (både fysisk på tasten, så vel som mentalt). Noen dager senere spredte problemet seg til en annen maskin også, akuratt likt! Re-installasjon fikset det (enn så lenge) på den ene maskinen. Utvidelser ble forsøkt deaktivert.

Siden jeg opplever det på to maskiner burde det ikke være så veldig uvanlig, selv om det selvsagt kan være det. Det skjer ikke i noen andre program. Bruker siste versjon av Opera og win7.

Noen som har opplevd det samme eller har en fiks?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

pokker nå er det tilbake igjen.. dvs borte igjen.. fryktlig å lete i blinde når musepekeren er borte.. den vises bare i korte øyeblikk i det man beveger på musa.. så fort du stopper bevegelsen med musa, så forsvinner pekeren igjen.. Den oppfører seg ikke slik i IE, (men den nettleser liker jeg ikke,, så jeg får prøve firefox etc).. frem til noen finner en løsning på dette.. jeg har googlet i et par dager nå uten å finne noe svar på dette.. men jeg vist ikke alene om dette.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...