Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 er det noen som vet når det kommer noe mer 24? har hørt at det er slutt for serien, og at det skal bli film. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Serien er ferdig ja og det er snakk om at det skal komme en film i 2012 en gang, mer en det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Du må nok vente en liten stund til. http://www.hollywoodreporter.com/live-feed/24-movie-an-institutional-desire-219427 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Filmen kan ikke komme i 2012, scriptet er ikke ferdig engang. Selv med scriptet relativt nært ferdig som det er nå. Men med så pakka kinolærrete er i utgangen av 2012 så skjer det ikke. Ikke forvent noe før etter april 2013. Det tar tid å få en slik film, og egentlig de fleste filmer å for å få dem på kino. Filmingen tar tid, og i tillegg kan mulighetene minskes for Kiefer Sutherland tidsmessig, ettersom han hvis Touch overlever en sesong til så må filmingen også jobbes rundt Sutherland sin timeplan. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Må si jeg synes det er synd de avsluttet serien, selv om jeg forstår at når man jobber med noe i ti år, så ønsker man å runde av og gjøre noe nytt... Jeg synes de burde forsøke en spinoff, eller tom. en reboot. Jack Bauer VAR jo 24 på mange måter, men det kunne funket fett med annen sterk hovedskuespiller. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Nei, 24 uten Jack Bauer hadde ikke vært 24, imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå