Spexter Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hei ! jeg har nå fått meg en splitter ny mbp og har lyst å bootcampe for å få ulike spill osv... har funnet en Windows XP som jeg har lagret inne på pcen (ikke cd) som da er windows når jeg starter Boot Camp-assistent å har trykket hvor store de skal være står det at det må være cd noen som har peiling på hvordan jeg skal få installert dette uten å ha det på cd har det jo som en fil. Mvh Mats ! Håper på veldig raske svar ! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Tror ikke det går ann med en ISO fil. Har du ikke en DVD-R/RW du kan brenne XPen ut på? Lenke til kommentar
Spexter Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Nei har ikke muligheten til det Tror ikke det går ann med en ISO fil. Har du ikke en DVD-R/RW du kan brenne XPen ut på? Men har jo en bærbar harddisk eller minnepenn eller annen pc om dette er til hjelp ? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Nei har ikke muligheten til det Tror ikke det går ann med en ISO fil. Har du ikke en DVD-R/RW du kan brenne XPen ut på? Men har jo en bærbar harddisk eller minnepenn eller annen pc om dette er til hjelp ? Det går ann å boote fra minnepenn med en Windows maskin, men har ikke prøvd dette med bootcamp. Edit: Etter å ha lest litt rundt, har ikke folk fått det til med minnepenn. Løsning: Kjøp deg en DVD-R for få kroner og brenn ut ISO-filen. Endret 30. september 2011 av Bibow Lenke til kommentar
Spexter Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Okei gjort det nå.. å har startet men macen har stått på Kontrollerer Maskinvarekonfigurasjon... i 3 timer er det riktig ? vis ikke hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 3 timer var jo litt i overkant lenge.. Ville begynnt på nytt var jeg deg =) Lenke til kommentar
Spexter Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 3 timer var jo litt i overkant lenge.. Ville begynnt på nytt var jeg deg =) Bare trykke på av knappen å gjøre alt på ny? Lenke til kommentar
Spexter Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 3 timer var jo litt i overkant lenge.. Ville begynnt på nytt var jeg deg =) Bare trykke på av knappen å gjøre alt på ny? prøvde å bare skru den av men da kom det samme opp igjen :L http://mac1.no/forum/viewtopic.php?t=260291 står det at det kun funket med windows 7 men vet ikke hva jeg skal gjøre får ikke opp macen! håper på svar :O Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 hold ALT inne når du booter og boot fra osx-partisjonen. Lenke til kommentar
Spexter Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 hold ALT inne når du booter og boot fra osx-partisjonen. Fikk macen opp igjen men mener du det funker da ? når det står det greine jeg sa istad? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå