Desdichado Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 NFS - Underground screens Edit: Litt vel mye "bevel&emboss" effekt på asfalten men... des,OUT! Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 NFS - Underground screens Edit: Litt vel mye "bevel&emboss" effekt på asfalten men... des,OUT! Ser ut til å ta av litt det ja... Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Er det klipp av spillet i aksjon, eller finnes bare screenshots? Så litt vel 2fast2furious-aktig ut... Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Det ble linket til en video av spillet under generell diskusjon for ikke så lenge siden, sjekk der du... Spillet er vel basert på Fast and the furious filmene (om ikke lisensmessig så i tankene). des,OUT! Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Vel synd NFS spillene ikke har kjørefølelse da håper de fikser det. Og kjøre bil i NFS er som og kjøre en 29fots halco på havet. Det finnes ikke et snev av realisme i de spillene , og ikke nok med det nå skal man kjøre biler som har mere plast enn den 29fots halco'n . Sikkert gøy det . Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 http://www.gamershell.com/news_BNeedbbforS...Undergrou.shtml Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Er demoen ute eller ? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Ser jo ut som de har speil på asfalten, det bør de gjøre noe med. Det ser jo helt latterlig ut Lenke til kommentar
falut Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 syntest det ser kult ut jeg..... lerder meg til å prøve det *grin* Vel synd NFS spillene ikke har kjørefølelse da håper de fikser det. Har ikke kjørt så masse bil så det gjør no, men kjørefølelesen på nfs hot pursuit var jo rå... mener jeg da... Lenke til kommentar
insider Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 gleder meg veldig til dette spillet kommer ut ! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Ser bra ut! :nice: Men jeg synes alle bildene så er veiene våte Det skinner av alle veier Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Mhm, sånn blir det når man bruker turtlewax til å polere veien med:D Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Vel synd NFS spillene ikke har kjørefølelse da håper de fikser det.Og kjøre bil i NFS er som og kjøre en 29fots halco på havet. Det finnes ikke et snev av realisme i de spillene , og ikke nok med det nå skal man kjøre biler som har mere plast enn den 29fots halco'n . Sikkert gøy det . Kunne ikke la være å kommentere akkurat denne... Det skal ikke finnes et snev av realisme i NFS spillene, det er det som er halve poenget... Arcade-bilspill har som regel ikke det... (og ja, greit, jeg ligger en 3-4 mnd bak, men sånn er det bare...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå